Gå til innhold

Klarte å flytte bakakselen til siden, hva kan ha skjedd?

Ranger emnet


emilhetty

Anbefalte innlegg

Var å herja litt oppover en grus vei i sta, så kom jeg litt for bredt og litt for stor fart rundt den ene svingen.

På siden av veien så var det sånn jævla kumm, og den klarte jeg såklart å dra bakdekke rett inn i.

 

Det som skjedde var at jeg knuste felgen og dekke. også flytta bakakselen ca 10cm til siden.

 

Så da lurer jeg på om noen veit hva som kan ha skjedd? Er vel sikkert noen som har vært like uheldig som meg.

 

Slenger ut noen bilder og jeg.

DSC00164.jpg

 

DSC00163.jpg

 

DSC00165.jpg

 

DSC00166.jpg

 

DSC00167.jpg

 

DSC00168.jpg

 

DSC00169.jpg

 

DSC00170.jpg

 

DSC00171.jpg

 

DSC00172.jpg

 

DSC00158.jpg

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten ut som festet til panhardstaget er knekt å det er vel nesten det mest sansynlige også når det ikke er noe radikal knekk på selve staget. Da blir det pluteslig litt mere jobb enn å bare bytte noen stag.

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vask reint først ialefall. så du ser hva mye som er galt...

 

kan jo gå ann og bøye tilbake, og gå amokk med sveiseapparatet.

 

kommer jo heilt ann på koss seriøs bil du har. viss d var mi "herjevogn" tru eg ikkje eg hadde brydd meg så jækli...

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vask reint først ialefall. så du ser hva mye som er galt...

 

kan jo gå ann og bøye tilbake, og gå amokk med sveiseapparatet.

 

kommer jo heilt ann på koss seriøs bil du har. viss d var mi "herjevogn" tru eg ikkje eg hadde brydd meg så jækli...

Tar bare å bøyer det tilbake også legger på noen flatjern over og sveiser på.

Er ikke så farlig siden det er herjevogna ;)

 

Takk for hjelpen folkens, Kan hende bilen kommer på veien igjen i kveld eller morra :)

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår