eXNCCC Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg skal importere mest sannsynlig en eclipse fra Tyskland snart, men hører at jeg burde hive meg på en GSX i stedet for en GS, og at det blir "jall" og skal begynne å dille med en turbo på GS. Altså hvorfor kjøpe en GSX til 20 000 euro når en GS ligger i 5000 euro ? Vil gjerne også ha tips/råd fra personer som har impotert fra Tyskland hvis de har noe erfarende å komme med =) Siter Mitsubishi Eclipse GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Så vidt meg bekjent har aldri GSX blitt solgt i europa, ergo er GSX'en antagelig importert fra USA = problem med registrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 GSX kommer vel også med 4x4 i tillegg til turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXNCCC Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ok jeg sitter her å lurer en del på om jeg skal ha en nissan 200sx eller eclipse (gsx er ikke aktuelt pga pris). Altså eclipse er utseendemessig sinnykt mye finere, men så tenker jeg på at 200sx har bakhjulsdrift og turbo. Kan dere komme med noe som gjør valget mitt lettere ? :P Siter Mitsubishi Eclipse GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Du har jo GST, fremhjulstrekk og turbo. En del billigere enn GSX, men samme motoren. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg