Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hei Har satt ut annonse på finn nå. Ønsker å kjøpe en ape, men jeg er litt i tvil om det er mulig å skaffe eller om det er lov. Er det noen som vet hvor man kan skaffe det eller om det i det hele tatt er lov? Tviler på at jeg får så mye respons på den annonsen på finn Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Der ble annonsen avvist, lurer på om jeg får pengene tilbake fra finn? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hva skal du med en ape ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hva skal du med en ape ? hva kan du ikke bruke en ape til? -hente posten -styre fjernkontrollen -støvsuge bilen -skrelle bananer -osv Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg trenger en drikke kompis. Dessuten er aper geniale dyr å ha i huset og man kan trene de opp til alt. Se bare på Pippi`s herr nilson. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 så en dokumentar om akkurat aper som kjeledyr. Det var visst skikkelig gromt mens de var små.. og et Helvete etter det.. kjøp hund. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 så en dokumentar om akkurat aper som kjeledyr. Det var visst skikkelig gromt mens de var små.. og et Helvete etter det.. kjøp hund. herr nilson ble jo aldri stor...den er jo dritkul....hund er jo bare mas og bæsjing Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 herr nilson ble jo aldri stor...den er jo dritkul....hund er jo bare mas og bæsjing edit: hvem vil ikke bli vekket av han her hver dag... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Dårlig ide Frank. Jeg satt og pratet med en Spaniol i april om akuratt dette med ape. Han hadde sånn biteliten som satt på skulderen. Jobbet som gatesanger. Var vist sinnsykt mye å tenke på og det var som å ha en unge på 1 år konstant. Han hadde brukt over 10 år på å dresere den såppas som han hadde gjort og fremdeles så kunne den stikke av når som helst. Den konstant øderla ting. og trengte ettersyn 24/7. Dessuten NEI DET ER IKKE LOVLIG I NORGE. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg trenger en drikke kompis. :pray Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er vell like lovlig som en slange.. :( kor kult hadde ikkje det vore å hatt.. :) en anaconda... tøffaste slangane som finst.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg tenkte å søke Seksjon for dyrehelse og dyrevern, for å få tillatelse. Ser ingen grunn til å ikke få det. Klart det blir mye arbeid, men hadde vært veldig artig. Lært den å drikke, ser jo på youtube at de røyker o.l Men når jeg skal søke om tillatelse så må jeg nesten vite akkurat hvilken art jeg skal ha. Leiter fælt, men jeg kan ikke en dritt om aper, vet bare at jeg vil ha en sånn liten en ikke en gorilla Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 er vell like lovlig som en slange.. :( kor kult hadde ikkje det vore å hatt.. :) en anaconda... tøffaste slangane som finst.. :) Kult det, men blir ikke det samme som ape, kan liksom ikke trene en anaconda til å gjøre shit for deg. Men sirkus o.l har jo aper, pippi hadde så det må jo gå ann å få til Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 ekke no miniaper som de små bikkjene da? hadde vært genialt Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kult det, men blir ikke det samme som ape, kan liksom ikke trene en anaconda til å gjøre shit for deg. Men sirkus o.l har jo aper, pippi hadde så det må jo gå ann å få til hehe, e i svergie de, for 20 år sia... å sirkus har jo elefanta med. hadde vore litt kult de og. slepe delebila, og løfte ut motora.. :P he sikkert andre regla dei... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg