Kverna Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kjøp en ilder hvis du ikke får tillatelse. De er ganske morsomme de også Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvitansikt-ape hadde vært noe for deg. Usikker på hva de egentlig heter men det var sånn han i Spania hadde Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kjøp en ilder hvis du ikke får tillatelse. De er ganske morsomme de også Ildere lukter ganske vondt da, men morsomme det er de.. En lærer på skolen jeg gikk på før hadde ilder, pleide å gå tur med den:P Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 herr nilson ble jo aldri stor...den er jo dritkul....hund er jo bare mas og bæsjing Hund er ikke bare mas og bæsjing, blææ.. Hunden min er faktisk jævlig rå og kan masse triks.. Hu slår av lyset på rommet mitt om kvelden for eks:P Hunder kan lære masse de å: Som å rydde lekene sine, bære posten, slå av/på lys, hente ting i kjøleskapet, finne folk.. Det er bare fantasien som setter grenser, så det så:P Så tar det ikke akkurat 10 år å dressere en hund heller da xD Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvitansikt-ape hadde vært noe for deg. Usikker på hva de egentlig heter men det var sånn han i Spania hadde Sånn som ross i friends hadde det:D hadde vært tøft å eid en:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hu slår av lyset på rommet mitt om kvelden for eks:P hehehehe.. :) kuult.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Fant litt info her: http://www.petmonkey.info/articles.htm Prøve å finne ut hva slags jeg skal søke om. Får jeg tillatelse skaffer jeg en asap. I værstefall kan man bare slippe den fri å håpe det blir flere av dem etterhvert, det hadde vært genialt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hund må luftes 3 ganger daglig. kjøp deg ei katt. ingen forpliktelser, skaffer egen mat og drikke(greit om du kjøper kattemat og setter fra) og utrolig morro å leke med:) når det gjelder ape, så er det desverre ikke lov i norge, men drar du til "syden" over en lengere periode. kan du kjøpe deg en å ha der:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hund må luftes 3 ganger daglig. kjøp deg ei katt. ingen forpliktelser, skaffer egen mat og drikke(greit om du kjøper kattemat og setter fra) og utrolig morro å leke med:) når det gjelder ape, så er det desverre ikke lov i norge, men drar du til "syden" over en lengere periode. kan du kjøpe deg en å ha der:) en hund lufta seg sjøl om den er skjikkelig. kan den gå fritt ute... katta er uduglige og dumme dyr... leke med? med lazer ja, lyse på golvet og få dei til og springe i veggen.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Er allergisk mot hund, katt og hest. Dessuten skal jeg like å se en hund fyre en røyk og shotte litt rom. Det som er kult med aper, de er så like mennesker på så mange måter+ at det ikke er så vanlig å ha som kjæledegger Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Fant litt info her: http://www.petmonkey.info/articles.htm Prøve å finne ut hva slags jeg skal søke om. Får jeg tillatelse skaffer jeg en asap. I værstefall kan man bare slippe den fri å håpe det blir flere av dem etterhvert, det hadde vært genialt Kanskje en ide å lese dette og? http://www.petmonkey.info/testimonials.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 http://www.primatestore.com/forsale.asp Var ein ufin pris på dei dyra! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 JA men jeg tenkte å skaffe litt billigere enn det der. Er jo ville dyr så de skal jo ikke være så dyre Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kult det, men blir ikke det samme som ape, kan liksom ikke trene en anaconda til å gjøre shit for deg. skikkelig kult når slangen er lei av å bli dressert og eter deg i stedet:D:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 skikkelig kult når slangen er lei av å bli dressert og eter deg i stedet:D:D hehe.. :) bare og suse den ned i do det.. :) hehe, faen da, att eg ikkje bor i blokk. hehehe... :) :fire: :fire: Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg