Steef Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Lenge siden jeg har moddet en bil nå.. Starta med denne Datsunen, og slik ble den. Org: Modd: High-Res: Dere må gjerne kommentere den.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 bra modd! men drift session, JL AUDIO og ARP decal ser litt uekte ut. ellers kule detaljer... liker enkle og fine modder fremfor modder med mye styling etc... 9,5/10 Poeng fra meg(trekk for uekte decal...) Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 bra modd!men drift session, JL AUDIO og ARP decal ser litt uekte ut. ellers kule detaljer... liker enkle og fine modder fremfor modder med mye styling etc... 9,5/10 Poeng fra meg(trekk for uekte decal...) Takk:) Flere som har noen innspill til denne modden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Takk:)Flere som har noen innspill til denne modden? haha,, nei sekke sånn ut nei:P men JEG syns den bilen ble råå jeg ass!! ganstah ride for show! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg