FZR-Mannen Skrevet Juli 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2002 Ikke å anbefale bilen til en kamerat bremsa 5 hester mindre etter han hadde fått lagd ny eksos der!!! Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg hadde gjerne ofret 5hk for å få bedre respons ;) Men han fikk kanskje ikke det engang. (Var kanskje ikke turbo heller.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Jeg hadde gjerne ofret 5hk for å få bedre respons ;)Men han fikk kanskje ikke det engang. (Var kanskje ikke turbo heller.) var en sugemotor.hadde du sett de rørbøya så hadde du skjønt hva jeg mente med eksosbrems...men nå er jo dette lenge siden så det er vel kasje bedra seg på de siste åra. Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Asså, om det var faktisk flere ÅR siden dette skjedde, så var det ganske idiotisk å fortelle om detta nå da. Sjansen for at det fremdeles er reelt, er ganske liten.. Uansett, ikke kom med sånne påstander flere år etter :P Virker ganske dumt. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 se når tråden blei starte da luringen! Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 se når tråden blei starte da luringen! Oj. Det la ikke jeg heller merke til. Rart den lå på side 2 idag når den er så gammel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg