Gulbrandsen Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 fyr løs visst du føler for å legge de ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 baby alice - mr. dj dj johan badh ft walle - vi två intherphace - someday hoho, lenge leve fjortissmusikken :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=gBEEHt9gwgw sunblock - baby baby sunloverz - shine on http://www.youtube.com/watch?v=57athY1a0nU&mode=related&search= wu tang clan - gravel pit http://www.youtube.com/watch?v=43LBoXllJKY redman - to night's tha night scarface - on my block. eller remixen til jaa9 og onkl p - min blokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 litt OT, men hvilket nedlastningsprogram bruker dere og hvordan er kvaliteten? bruker selv limewire pro eller asaurez til hele cd er osv. og er veldig fornøyd:) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har fått virkelig sansen for Pharrell sin "That Girl" gjestet av Snoop Dogg. Klarer du å pugge teksten og rappe mens et par jenter ser på så lover jeg det faller i smak hos dem og samtidig gjør noen slick moves. Hvertfall hos "fjortiss" jenter. Også kan jeg anbefale Bobby Valentino - Anonymous og T-Pain ft. Piles - Shawty. To herlige låter! Klassikeren "Summertime" med Will Smith også :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Generelt all techno, spesielt tysk (eller tyskinspirert amerikansk for den saks skyld), trance og house, 80s rock, skacore og norske slagere, som sanger av Postgirobygget. Ned med vinduet, ut med armen i sommersola, på med skikkelig musikk og du sliter med å få en finere opplevelse :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 FrostWire er mye bedre enn LimeWire Jeg bruker Azureus nå, brukte TorrentStorm før, før det ble nedlagt :( Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg