Terje23 Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Får ikke liv i golfen min.. Det er strøm fra batteri og fram til starter. Strøm inn på konatkten tl tenningslåsen. Men den slår ikke inn på starteren. Alt annet virker.. Jeg har tatt ut rattstammen og fått av kontakten som sitter bak på tenningslåsen. Da jeg koblet ledningene til kontakten hørte jeg det klikket i starteren med en gang jeg satt den på. Prøvde og starte, men ingenting skjer... Er det et vanlig problem at den kontakten går i stykker? VELDIG takknemlig for svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 hm, veit ikke om jeg forsto hva som skjedde? Får du starteren til å gå? eller er det innslaget på starteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Det sier "klikk" med en gang jeg setter på kontakten. starte'n går ikke rundt. men da jeg hadde starter ute av bilen og kjørte strøm på den så gikk den rundt (jeg satt en skrutrekker på +-pol og minus-pol). når jeg prøver med nøkkelen for å starte så sier det bare "klikk"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 høres ut som at du har for lite strøm eller at starteren er slitt.. prøv å banke litt på den å så prøver du å starte:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg