Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Ascona Det KAN hende at jeg kan fikse et treff på et jorde uti bygda her.. Må nok regne en hundrelapp eller 2 pr. deltaker isåfall.. Men saken sånn som i Sigdal er at det er lovlig, det er det veldig få andre steder. Det er jo faktisk sinnsykt hvor gjerrige folk kan være når de ikke tar seg råd til en dag der oppe under kontrollerte former på en fin bane.. Jeg er Absolutt for en LOVLIG løsning.. Da slipper vi å uroe oss over politi og sånnt og heller få folk til å se på !! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by audi 90quattro eneste kjipe på hebbes er at det er noe så jævelig glatt, må kjøre så sakte for å ha greit feste med piggfritt. er litt kjipt å dra rett i fonda Har du ikke Quattro a? Kjørte på et vann i vintern jeg (ikke lovlig da..) med Quattron jeg hadde, funka fint med piggfritt det.. Kjørte mange andre steder også, aldri no særlig problemer med festet egentlig, dvs.. det slapp, og det var jo meninga også. I vinter blir det rallypigg når jeg skal leke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by audi 90quattro eneste kjipe på hebbes er at det er noe så jævelig glatt, må kjøre så sakte for å ha greit feste med piggfritt. er litt kjipt å dra rett i fonda Ispigg!!;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 skjønner... henta bilen for en uke siden, men gleder meg til å ligge bredt:D har en Golf 1 som skal dø i vinter da, hebbes er et godt alternativ til det.. kan jo snakke nærmere om dette når sessongen virkelig nærmer seg med storm skritt:D :D Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by audi 90quattro skjønner... henta bilen for en uke siden, men gleder meg til å ligge bredt:D har en Golf 1 som skal dø i vinter da, hebbes er et godt alternativ til det.. kan jo snakke nærmere om dette når sessongen virkelig nærmer seg med storm skritt:D :D Sesongen nærmer seg med stormskritt! Og ikke minst, er begrensa hvor mange det er plass til hos Hebbe i løpet av en vinter.. Det er STOR pågang der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by audi 90quattro skjønner... henta bilen for en uke siden, men gleder meg til å ligge bredt:D har en Golf 1 som skal dø i vinter da, hebbes er et godt alternativ til det.. kan jo snakke nærmere om dette når sessongen virkelig nærmer seg med storm skritt:D :D Gled deg!! Enern er glimrende sladde vogn!! Kjører slik selv og det er skikkelig morro ( til fwd å være) Blir nok å se jeg oxo hvis det blir noe.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 jepp jepp!! kommer til å kjøre eneren med ispigg foran og godt slitte sommer dekk bak hehe:) Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by audi 90quattro jepp jepp!! kommer til å kjøre eneren med ispigg foran og godt slitte sommer dekk bak hehe:) Tro meg.. det holder med Is pigg forann og vanlige bak.. ikke morro når det blir for glatt heller Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 ...Er en dam her på Nesodden som jeg vet folk har kjørt på før. Dammen ligger rett ved riksveien, sånn at man bare kan kjøre rett fra hovedveien og ned på vannet. Det blir kanskje litt glatt dog? Og hadde vært kjedelig hvis en politibil kom forbi og så at det var en flokk med gærninger utpå der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 alle forslag er verdt å høre, hvis ikke så ender det opp med at alle drar på tryvann å for en haug med bøter og mister lappen og det er ikke noe særlig Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by tekNetium Det er sikkert noen som kommer til å brøyte litt på en innsjø, og ettersom jeg har forstått gjelder ikke veitrafikkloven på vann. ;) Må ihvertfall betale veiavgift på vann, ref. avgift på bensin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Et annet alternativ er liertoppen-parkeringa da, mellom asker og drammen, det hender politiet blir litt lei seg, men som oftest sier de ingen ting... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 hva med ski? rundt langsvingen ved Drømtorp og dynamitt veien, om noen hvet hvor det er? Der er det jo mange fine svinger, lite biler, og lite polis:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg