Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo Quattro Sport, VRAK

Ranger emnet

fastolsen

Anbefalte innlegg

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan være greit å tenke på at man bør ha eksos anlegg med TÜV eller lignende også da. Biltilsynet har jo blitt helt nazi på eksosanlegg om dagen, ikke har de måleutstyr for støy selv heller....

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil!

Simons eksosen som jeg hadde på min A4, den hadde jo stempla inn plater med godkjenningsmerker på begge lyddemperene.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt 3" anlegg er det såpass lite støy i at det skulle gå gjennom. Spes hvis det er Tüv godkjent... Husk at Turboen demper mye lyd så det blir ikke så ille... Hadde 3" med 2 potter på Cossien min og det bråka ikke så ille men ble mye mer når det kom over på sedan iS'en min med sugemotor...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg muligens fått tak i alle fire listene inne i dørene i alu:) Får dem grisebillig brukt. Så da mangler jeg bare de to som går tvers over dashen. rundt klima har jeg bare bestilt svartplast på Erik A... Blir fint å bli kvitt "gubbe" preget ja:) Må bytte C-staget høyre forran på hobbykveld på torsdag også, klunker en del må jeg si, men no problem..

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bytta ut klimadekselet i dag. Syns det gjorde seg:)

Dørlister skal jeg kjøpe brukt, de blir sendt i disse dager tenker jeg. Da mangler jeg plutselig bare de to i dashen:)

27062007246.jpg

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har eller vet om noen som skal selge interiør lister?

Trenger de to i dashen (kort og lang)i samme farge som på bildet under

Har fått tak i de i dørene:

05072007335.jpg

Har forresten bestilt simons som kommer i dag, skal monteres i ettermiddag på hobbykveld. Regner med å bli ferdig med turbotrykksmåleren også:P (har ikke hatt tid)

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, hva får deg til å _ødelegge_ en luftvei for å sette inn turboklokke?!

jeg har kjøpt en a-stolpe holder på biltema til kr 100, den ser 140x bedre ut enn å modifisere interiøret i bilen

*grøsse* (Men det er nå min mening)

Hvor bestilte du anlegget fra?

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider