Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo Quattro Sport, VRAK

Ranger emnet

fastolsen

Anbefalte innlegg

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff huff kor kjipt!!! håper alt går bra...

det blir vel ny audi?

Ja det er litt kjipt:P

Audi blir det uten tvil, finnes ikke annet merke for meg. Men tror det blir en audi banebil og en billig a4 ved siden av. Alt avhenger av hva jeg får igjen på forsikringa, hvis jeg får noe

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkar. detta var ikke noe positivt. Men men, sånt skjer, desverre!

*Føler med deg :hide*

Får håpe du kommer deg fort.

Store muligheter for at den blir kondomenert ja.. såvidt jeg vet kan du kjøpe den , men som skrevet, du får ikke satt skilter på den i Norge..

Og nei, du mister ikke lappen før politi har gitt deg melding om det, eller tatt det. Kjenner fler som har kjørt ut, eneste de har endt opp med, er noen forelegg på noen høvdinger. ikke noe beslagleggelse av førerkort. kommer ann på om du voldet andre personer skade forøvrig..

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen blir kondemdert, legges den ut for salg på en nettside som autoriserte karosseriverksteder har tilgang til. Disse kan så by på bilen, og bygge den opp igjen. Mao, du kan få kjøpt den tilbake gjennom jobben hvis jobben godtar det.

Registering er ikke noe problem, i noen tilfeller må bilene vises BT etter gjenoppbygging bare. Det er ikke før det er levert vrakmelding fra en hugger at bilene ikke kan registeres igjen.

Og skal du prøve å kjøpe den tilbake er det ofte lurt å snakke med takstmannen

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern!!

Du har hatt utrolig flaks i uflaks:P Håper du får kjøpe bilen så jeg kan kjøpe eksosen av deg! ( hvis den passer på avant :P )

Lykke til videre

Eksosen er vel like skeiv som Elton John, da jeg kjørte/hoppa tvers OVER en rundkjøring:P

Men angående de setene evt, må jeg se litt på de, for syns de står skeivt:S

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første avkjøring ned svartdalstunnelen, for stor fart (bremsa for sent) Rumpa først inn i veggen, fulgte veggen bortover, helt til jeg kom ut av tunnelen, der har dem selvfølgelig plassert en rundkjøring jeg regelrett pløyde over, før jeg stoppet med fronten inn i noen betongklosser som reddet meg fra en skråning som hadde avsluttet dette ganske greit..

Fornøyd?:P

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider