Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo Quattro Sport, VRAK

Ranger emnet

fastolsen

Anbefalte innlegg

Om jeg har vært heldig?:P Ikke til å tro. Jeg kom på sykehuset natt til søndag og var ute igjen tirsdag. Har lev normalt den siste uka, bare med litt stiv rygg..

Husker også ALT fra cræshen, bortsett fra fart

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da var du heldig!!

Fått brev om at de behandler saken og at de venter på rapport fra politiet. Også står at jeg kan få redusert eller ikke noe penger igjen hvis de finner ut at det er gjort med vilje eller uaktsomhet.. Så dette ser ikke lyst ut

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de blokkene var der i konows gate da:) kunne jo vært ren evil kenivel innsats OVER rundkjøringa ned til inngangen av Ekeberg tunnelen:) hehehe

jaja, jeg får da gratulere deg med at du har blitt kvitt audien.. Sunn fornuft, men litt feil måte å gjøre det på. du kan nå bli misstenkt for forsikrings svindel:)

skal du ha noen gode ord får du droppe oppom her. så skal gutta på jessheim vise deg fort i svinga:) over krøen:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje du er kul!

Forsikringssvindel ja..

18 åring med så fin bil som er en måned gammel, skikkelig godt motiv hvertfall, nettopp fått lappen også.. Tror den blir litt tynn..

Puss videre på plastrakketen din du, så skal nok jeg klare meg fint:) Skal faen ikke se bort i fra at jeg tar turen heller, for å se på subben:P

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra politet nå:

7000kr i bot, og miste lappen i 3mnd. Syns ikke det er så galt jeg. Surt som faen, men jeg må ta konsekvensene av at jeg dreit meg ut.

Så står det at jeg må ta full førerprøve på nytt.. Er dette oppkjøring og teori, eller bare oppkjøring?

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å miste lappen i tre måneder etter å ha totalvraket bilen der må jeg si var gunstig. Om du hadde vært uhelig kunne du torpedert en bil i rundkjøringen ved utløpet av tunnellen. Heldigvis gikk det bare utover deg, og heldigvis gikk det bra med deg. Vet av erfaring at man kan få god fart nedover den bakken der :) Og tar du første avkjøringen møter du en krapp sving, men det vet du vel.

Synd du måtte lære på den harde måten, men du er ikke den første og blir ikke den siste.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra politet nå:

7000kr i bot, og miste lappen i 3mnd. Syns ikke det er så galt jeg. Surt som faen, men jeg må ta konsekvensene av at jeg dreit meg ut.

Så står det at jeg må ta full førerprøve på nytt.. Er dette oppkjøring og teori, eller bare oppkjøring?

Førerprøven er oppkjøring

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått vite noe enda. Håper bare jeg får igjen noe, så jeg får råd til bil av no slag.. Burde høre noe snart, fordi IF venta på politirapport, vil tro denne er ferdig når jeg har fått "dommen" min.

1993 Audi S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider