Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Selger 4 stk Alessio alu felger med bra sommerdekk. Dekkene er 195/60R15 88H av typen Sava Rapidex R2. Inpress er ET35. Boltsirkel er jeg litt usikker på. Har sitti på en Honda Accord Aerodeck EX 86 mod. Kanskje 4x100? Det kjipe her er at den ene felgen er herpa etter en utforkjøring. Går sikkert ann å få tak i en ny felg fra forhandler for ganske lite penger, er jo ikke mer enn 15" vi snakker om her så. Men de 3 andre er helt fine, med unntak av noen små, små riper som nesten ikke synes. Selges meget rimelig, kom med bud. Bilde: Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Kunne vært intressert hvis du fant ut mellom rommet mellom boltene. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 det er 4x100, har honda accord aerodeck selv, hvor mye skal du ha for dem?:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Takk takk aeRodeck. Da var det mysteriet løst. Er ikke helt sikker på hvor mye jeg skal ha. Kanskje 1000-lappen, ikke noe særlig mer. Er bare keen på å bli kvitt de, siden jeg har null bruk for de (passer ikke til peugeoten jeg har nå) Kom med et greit bud så skal jeg vurdere det. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Ingen som vil ha?? Ny pris: 600 spenn. Hvis ikke felgene kan brukes så har du i hvertfall 4 bra sommerdekk. Lite brukt, MASSE mønster igjen. Kom igjen da. Må få ut noe av dritten jeg har i garasjen min. Begynner å bli overfylt der nå. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Opp med seg.. Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 jeg er kanskje int viss vi får dem frakta til sogn og fjordane. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Sorry at jeg ikke har fått svart før nå, men... Veit ikke hvor mye det vil koste å få de frakta til sogn og fjordane. Er kanskje ikke så mye vits i å bruke spenn på frakt når de ikke er verdt så himla mye. Jeg er hvertfall ikke int. i å bruke masse penger på frakt når jeg ikke får så mye mer enn 1000 spenn eller noe for de Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 *bump* Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Vet ikke åssen boltsirkel det er på bmw518.. hmm..:rolleyes: MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 5-120 Innpress: 22 Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 SOLGT Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg