Gå til innhold

Hvor kjøper dere stålplater Skedsmo kommune?

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

Hvis du stikker ned på Furuset, i Professor Birkelandsvei ligger det ei sjappe som selger billig stål... Han har alt... Ligger på høyre side hvis du kommer fra Østre Aker..

Det ligger mange porter inntil hverandre der jeg mener , husker ikke adressen men mener det er det nest siste bygget... ser det fra Prof. Birkelandsvei

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruukki på Alnabru solgte kun store plater... han duden jeg var hos kappa det vi trengte... trur jeg ga 200 pr kvm for 0.8 plate...

 

Men spør hos ruukki på alnabru så viser de deg veien... er rett på andre sida av prof birkelandsvei... mener det er nr 24..

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer det JvhCossie sier. ruukki selger ikke til privatpersoner av en eller annen grunn, så du blir bare henvist dit. ble jeg iallefall. hyggelig kar og har hyggelige priser, spess når man betaler kontant ;)

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer det JvhCossie sier. ruukki selger ikke til privatpersoner av en eller annen grunn, så du blir bare henvist dit. ble jeg iallefall. hyggelig kar og har hyggelige priser, spess når man betaler kontant ;)

 

Ah, visste ikke at de ikke solgte til privatpersoner..

 

Bestiller bare gjennom onklen min jeg :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. hvis du ser på kartet som er posta litt lengere opp, så er ruukki det svære bygget du ser på høyre side av prof. birkelandsvei.

 

er litt klønete å finne fram hvis du ikke er så kjent, men er ikke umulig. det er ikke den hellige gral du ser etter :boxing

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår