Kr0lle Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Hvilke biler passer takluken over fra til en Golf II? Jeg har lyst på takluke med vipp, det er greit siden jeg kan plukke det fra en Audi 80, men dersom jeg har lyst på glass-luke, passer luken fra f.eks. en Golf III da? Det er jo noen av 3'er Golfene som har glass-soltak, men et lite spørsmål til: Dersom jeg vil ha glass-soltak, med både vipp og "innfelling" i taket (slik at den skyves bak, som originalt) hvilken bil kan jeg hente takluke fra da? Dårlig forklart og formulert, beklager. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 for seint å svare eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 audi 80 cc skal vist passe. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg