Aeomholt Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 LS1 fra ebay med kasse begynner å bli farlig billig nå... $2500-$3000 ser ikke ut til å være vanskelig å finne. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Den er fin den, men han sprenger vel budsjettet sitt på 30.000NOK med den. Hos Summit koster den ihvertfall 5343,95$ Selv om han skulle klare å få den inn for 8kr/dollar inkl frakt og moms er han fortsatt på over 42000 NOK Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoDevil Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Kansje noen ville vite hvordan det gikk:usa: Ble så jeg kjøpte en ny 350 ZZ4 355hk fra Summit og tok inn med Jetcarrier. Kom på ca 32000,- men så måtte jeg selvsagt ha ei ny girkasse pluss masse stæsj at motoren(dynamo,gasser,braketter osv) og da passerte jeg fort 70-75 laken:shake . Så har hvertfall funnet ut at en kan gange opp med ca 3 det en først tenker seg. Men,med 355hk/550nm og 6 trinns T56 vart det en artig bil:driving Og så blir det vel en såkalt "hot" cam til vinteren får og få ut 40 gamp til. Hvis noen har noen andre trimmetips på disse motorene er det bare å skrike ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hørtes morsomt ut! Ble det mye jobb å bytte om til manuell kasse? Merker du noe til vridninger/bevegelse i karosseriet med så høyt dreiemoment? Jeg spør fordi jeg selv har en 87 Trans Am med t-tak, og har lekt litt med de samme tankene. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'n Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Kjop deg ein LS1 -00 eller nyere ! Olav Siter http://www.cardomain.com/ride/2233875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg