Gå til innhold

street racing i USA.

Ranger emnet

stingray

Anbefalte innlegg

Nå har det dødd noen av streetracing i USA, men jeg er nå ikke helt overbevist om at dette er den rette løsningen. Er liksom USA mentalitet i et nøtteskall. "You mess with us and we will kill you, and that will be the end of it" <- USA mentalitet.

Er det rart det er krig i verden..

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det dødd noen av streetracing i USA, men jeg er nå ikke helt overbevist om at dette er den rette løsningen. Er liksom USA mentalitet i et nøtteskall. "You mess with us and we will kill you, and that will be the end of it" <- USA mentalitet.

Er det rart det er krig i verden..

de dreper ingen da, bare tar fra dem verktøyet dem så de ikke kan bruke den mer på street racing. det er dyrt å bygge opp nye biler i lengden så kanskje de som blir fra tatt en bil eller to kanskje slutte med det. Gjør de det så har de fått det resultatet de vil ha.

men så klart, all krig er jo usa sin feil.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang95, hadde du formulert deg likt om dette hadde blitt gjennomført i Norge? :)

Forresten enig med han ene i artikkelen. Greit at de gjør det, men de kunne skrudd av de dyre delene, eller solgt bilene til noen andre. Det å knuse dem er forferdelig.

Må også nevne at jeg er enig med politiet i at de gjerne kunne kjøre på lukkede baner.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke akkurat den første utveien som har blitt diskutert/gjennomført for å få bukt med streetracingen på det aktuelle stedet. at 13 unge mennesker har blitt drept siden mars pga streetracingen, gjør at jeg ikke føler noen sympati for de som mistet bilene sine. I tillegg ser det ut til at de fleste bilene har brukt mange stjålne deler, noe som går utover andre med like biler.. Nei, hadde 13 mennesker tatt kvelden på et halvt år her i landet, pga streetracing, hadde vel myndighetene vurdert forbud mot biler, eller brukt det som påskudd for å skrudd prisene i været. Da liker jeg heller løsningen til yankee'ene:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg ser det ut til at de fleste bilene har brukt mange stjålne deler, noe som går utover andre med like biler..

For meg virket det som om eierene ikke visste at delene var stjålet, det kan jo skje det også. Dessuten, hvis noen av delene var stjålet burde vel disse vært returnert til de opprinnelige eierene? Nå vet ikke jeg om de ble det, men virka ikke sånn.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virket det som om eierene ikke visste at delene var stjålet, det kan jo skje det også. Dessuten, hvis noen av delene var stjålet burde vel disse vært returnert til de opprinnelige eierene? Nå vet ikke jeg om de ble det, men virka ikke sånn.

Eirik

Får man kjøpt en girkasse for et par tusenlapper, til en bil som er spesielt sjelden og sprek, BØR det ringe en bjelle.. å si at man "ikke vet" er da ikke nok. Delene er det sikkert ingen vits i å returnere, bilene har sikkert blitt slakta totalt da de ble stjålet, og de rettmessige eierne har nok fått sine forsikringspenger utbetalt for lenge siden.

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mustang95, hadde du formulert deg likt om dette hadde blitt gjennomført i Norge? :)

Forresten enig med han ene i artikkelen. Greit at de gjør det, men de kunne skrudd av de dyre delene, eller solgt bilene til noen andre. Det å knuse dem er forferdelig.

Må også nevne at jeg er enig med politiet i at de gjerne kunne kjøre på lukkede baner.

Eirik

Hadde sakt det samme om det også skjedde i Norge, kanskje flere stygge wannabe race biler hadde blitt borte fra veien. Og kanskje folk hadde lært at man ikke skal drive å drifte / street race på offentlig vei.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det vil føre til mere stjeling spør du meg...

også tror jeg street racerene vil gjøre mere for å ikke bli tatt...

tror det er en mere negativ virkining en de vil ha..

tror også jeg kunne blitt veldig frista til å gi gjærnet med blå lysene bak meg hvis jeg hviste bilen sto i fare for å bli flat...

å tror men går enda lengere for å komme unna poletiet en om man prøver å kjøre ifra en kammerat...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider