Gå til innhold

bytte til emblemfri grill...

Ranger emnet

matss

Anbefalte innlegg

golf3front.jpg

På en emblemfri grill er grillen og den lakerte listen under samme delen. Merket rødt på bildet. Finnes andre modeller som er lik den originale typen hvor det er to separate deler som er satt sammen og delt der hvor den gule streken er. Da er den lakerte delen metall og grillen plast. Den jeg har er hele plast. Håper dette var forståelig.

VW Golf 3 GTI 16v

Volvo 740 TIC

Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg skal bytte til emblemfri grill på 3'ern jeg kjøper hvordan blir det da med vw emblemet? går den utenpå lista under grillen? eller er den innfeldt?

Er ikke grunnen til at man kjøper emblemfri grill at man ikke skal ha emblemet i grillen?? :hammer

Men når du kjøper, så kjøpe hele greiene i plast, ikke kjøp med metallist, de har en tendens til å begynne å ruste.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du kjøper, så kjøpe hele greiene i plast, ikke kjøp med metallist, de har en tendens til å begynne å ruste.

Helt enig med deg der. Jeg hadde en emblemfri grill med den nederste delen i metall på min gamle golf. Den så ikke bra ut etter en vinter selv om den var ordentlig lakket og grunnet. Bilen var hvit også. Så det gjorde ikke saken bedre.

VW Golf 3 GTI 16v

Volvo 740 TIC

Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider