Gå til innhold

Nissan 200 sx s13 i fra Tyskland.

eXNCCC

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å importere en s13 fra Tyskland. Men burde jeg gå innom å kjøpe anlegg eller i tilfellet noe annet i Tyskland mens jeg henter bilen? Eller kan jeg like gjerne kjøpe det i Norge ? Altså jeg skal ha et greit nok anlegg også skal jeg ha BN bodykitet tenkte jeg, lakkering (tips til en fet farge som passer bilen ?) Så skal jeg ha en 250 hk eller ihvertfal noe litt mer enn orginalt. Felger er det billigere ? Tror bilen og det blir hentet med henger eller kanskje en av lastebilene til pappa, så moms kan jeg sikkert lure meg unna =P

Eller har dere noe annet generelt jeg burde tenke på å gjøre med en Nissan 200sx, hvis dere har noen tips/råd til det ;)

Takker på forhånd :)

Mitsubishi Eclipse GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil deler er generelt billigere i tyskland da, så er vel best å lete etter butikker i nærheten av der du skal dra og høre hva de har:)

Kan også ordne deg mye deler, send en mail til:

christopher@motorworld.no om hva du er interisert i så kan jeg se hva jeg ordne:)

Og moms, om du har tenkt å ha skilter på bilen kan du ikke ikke snike deg unna momsen. Du må ha betalt moms før du kan få registret den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chip, eksos, dyser, t28 turbo, filter/lmm, større bensinpumpe, høyere trykk, så får du fort 250-280 hk :)

Skipp BN kittet a!! for det skal jeg ha :P

Skal du ha skilter, må nok alt av avgifter, moms og kaffepausen til tollvesnet være betalt ja..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...