Marhan Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Noen som vet om det er noe stress å koble til dette ?? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596 Takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 velkommen til forumet :D etter tegningene å se så så det ikke så halv galt ut å koble opp men det er nok en jobb som tar en del tid .... bare det å finne frem blandt ledningene tar jo sin tid ... :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smularn Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg vet.. null stress når du vet hvilke kabel du skal gå inn på i bilen. Det er forresten den som går til bryteren til sentrallåsen som sitter øverst på førerdøren Siter 01 VW Transporter TDI 97 Audi A4 1.6l (x) 86 VW Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Glad det var fjernstyrt sentrallås på min jeg så jeg slapp det surret der:P Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg