Gå til innhold

bil til 30 000 kr!

Ranger emnet

oddi

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig klar over dette, men siden budsjettet er såpass stramt som det er, må vi nesten bare finne en så bra bil som mulig. Ser jo dessuten også at flere av poloene som selges har gått langt over 200 000 km, og da kan ikke kvaliteten være sååå laber på disse bilene ihvertfall..?

mvh oddi

Tror nok jeg må innrømme at skal du absolutt ha en bil i denne klassen er nok Poloen noe av det bedre..

Med det nicket jeg har må jeg vel si at en Fiesta heller ikke er så ille. Bare man finner en som har vært fulgt opp lite grann

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for en av disse:

Eldre Polo, men veldig billig og solid: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1471313

Litt nyere, styggere spør du meg men nyere og mer moderne motor og utseende: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1540407

Men jeg ville valgt denne, Opel Corsa World Cup: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1381908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla oddi. har du sett på 900i for eksempel? du får jo turboer for de penga der! om du går hakket ned til en 900i så får du en lettkjørt bil, pen å se på, og kanskje masse elektriske duppeditter som uansett ikke er noe vanskelig å reparere på de bilene :)

husker de hvor utrolig lette disse bilene er å skru på eller? ikke mange her som har lagt vekt på det kriteriet!

om ikke det er noe alternativ (har en følelse av at saab er blitt tatt opp til vurdering) så var jo den røde eldre poloen som ble foreslått her dritfin.

Mvh Edward fra stcn;)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla oddi. har du sett på 900i for eksempel? du får jo turboer for de penga der! om du går hakket ned til en 900i så får du en lettkjørt bil, pen å se på, og kanskje masse elektriske duppeditter som uansett ikke er noe vanskelig å reparere på de bilene :)

husker de hvor utrolig lette disse bilene er å skru på eller? ikke mange her som har lagt vekt på det kriteriet!

om ikke det er noe alternativ (har en følelse av at saab er blitt tatt opp til vurdering) så var jo den røde eldre poloen som ble foreslått her dritfin.

Mvh Edward fra stcn;)

Ho blånekter å kjøre bilen min fordi det er en saab jo.. får a neppe til å kjøpe det da:) Dessuten blir saaben for svær:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider