Gå til innhold

Senkesett & Angeleyes ?

Ranger emnet


Ghost.

Anbefalte innlegg

Hej , hyggelig å treffe dere ...

 

I morgen skal jeg ut og se på 2 Golf 2 ...

den ene er

Golf 2 1992 mod

den andre er 86.

 

men tingen er at begge har samme frontfangerne forran og bak, jeg trodde 92 hadde den nyere fangern ikke den tynne ?

 

Og andre spørsmålet er:

for å få felgen til å stikke litt ut bak slik som bildet viser ,hva må til for en 92 mod, bare feite felger eller noe mer som må til ?

seidlg2rear.jpg

golf2_1_1.jpg

gti71.jpg

Setter pris på alle svar.

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mulig at det har blitt byttet fangere på 92`modellen, i forbindelse med en skade f,eks.

Var vel kanskje også en option når du bestilte bilen fra forhandler, gammel eller facelift utseende..

 

 

Så ditt andre spørsmål,

 

Finn deg f,eks et sett med 9x16 felger til Golf2 og du skal være bra nært det du ser på bildet der.

:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...ok det er noe jeg kan tenke på , takk for begge svarene :) men jeg skal muligen kjøpe en 2er 86 som delebil og skal se på en 2er 91 mod som kanskje skal fixe på,

kan noen Svare meg hvordan kjøp , og overførin av Delebil skjer ?

Takk

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er delebilen regga? Hvis ikke er det vel bare å kaste den på henger å dra med seg. Om den er regga, så blir det vel foretatt vanlig bruktbil kjøp om jeg ikke tar helt feil?

 

Du kan kjøpe golfen min om du vil.. 15 høvdinger, så er den din.. Nylakkert i november.. Send PM om du er int..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, vel delebilen er ikke regga. da blir d vel ikke noe problem, hva er det som skiller Cl og Gl ... bare facelift ?

 

Er utstyrsbetegnelser.

 

CL har mindre utstyr enn GL, selvsagt både kan og vil dette variere etter hvilket år modellen er ifra og hvilket utstyr kunden valgte da bilen ble bestilt.

 

Min 86`modell er en CL, den kom med drittseter, uten indre justering av speil, uten høytalere i dash, uten takluke osv.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

impresset avgjør også hvor mye en felg bygger innover/utover iforhold til buen.

 

man får kjøpt nav adapter så spindelen flyttes uttover på bakakselen. en kamerat av meg har laget slike til sin golf, mener å huske at de bredder ca 1.5cm per side.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvs det er ikke bare til å sette på Feite felger slik at bilen ser ut som på de føørste bildene... du må også Justere akseln bak ?

 

 

Nei, du trenger ikke justere på akslingen bak, forøvrig så kan du ikke justere på en dritt bak uansett.

 

Mange bruker spacere som flytter felgen lengre ut, dette er bare en metallskive på XX.cm som en har mellom felg og nav.

 

Sporvidden er gitt på forhånd den, du må velge felger med innpress deretter. Også med tanke på hvor mye plass du har i hjulhusene, profil på dekkene og bredden på felgen.

 

Jo lavere innpresset er jo mer bygger felgen utover, jo høyere jo mer bygger den inn.. Skjønner?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår