Gå til innhold

Senkesett & Angeleyes ?

Ranger emnet


Ghost.

Anbefalte innlegg

Feste styling uten fester?

 

Kjøp deg glassfiber, så lager du deg noen fester som du fester inni fangeren med glassfiber.

 

Altså:

 

Bruk det orginale fangerjernet, og lag deg overganger mellom dette og fangeren av f,eks et par bolter en og en treplate som du fester med glassfiber på innsiden av fangeren.

Sideskjørtene kan du skru på med karroseriskruer eller lime fast med Tech7 eller Sica, alt etter hva som vises minst og hva som sitter best..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEj folks...

 

og er det noen som vet hva som er beste måten å feste denne typen styling på ?

 

takk or svar =)

 

Bare å lime den på nærmeste Civic, eller ducktape på nærmeste søpplekasse.

 

På dietrich fanger til Polo er det støpt på en slags kloss på hver side der den festes til karrosseriet, denne erstatter fangerjernet.

 

Kjøp glassfiber, støp over 2 melke kartonger, skjær dem av slik at avstanden blir riktig mellom fanger og festepunkt på frontplaten

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej ,

jeg lurte på hvor mye koster senkesett til 91 mod sånn ca pris, og hvor kan jeg finne det ?

 

og er det noen ssom vet om det går an å bruke angeleyes som langlys og kjørelys ?

og får man pæren med lyktene hvis man kjøper fra nette ?

Takk for alle svar

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående senkesett.

spørs hvor mye du skal senke det. eks 40mm så trenger du bare fjæra. men vis du skal senke 60 så burde du vell skifte demper. etter det jeg har skjønt elns. er ikke sikker på akkurat det selv.

 

koster ikke mere enn 1500kroner elns for sånne fjærer.

justertbart senkesett koster 5000tusen elns hos http://www.eyecandyracing.no

 

angående lys. så tror jeg det er bare og bestille angeleyes og sette på og kople til og kjøre. tror det er plugg and play. :D

har selv lyst på angeleyes :D

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår