Surion Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Da kjeme et av dei klassiske igjen, har søkt på forumet, fant fant ingenting eksakt. Har en 25kvm kabel bakover, på den blir det en 4*160W Soundmagus, og 1500W Soundmagus. eg trur at dimensjonen er for liten, men leste om en som hadde 4KW på 50Kvm, og enkel matte seier vel da at det skal gå ca 2000w på en 25 kvm kabel. eg synst sjøl det er på grensa, men ka seier forsamlingen? Og spm nr 2: blir ekstra batteri om det viser seg at kabelen er for liten, men korleis da koble sikring? har nå hovedsikring framme, batteriet bak bør vel og få en slik, men kan eg da flytte den framre og legge den sikringen bak nærmare batteriet? og droppe den fremre sikringen? og er problemet med 2 ulike batteri så stor at det er viktig og ha likhet, ang utlading OSV. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 hjalp denne? http://www.bilforumet.no/bilstereo/103836-str%F8mkabel-%22guide%22.html edit; hvis du har sjekket rundt her så du vel sett den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hakje sett akkurat den, men såg en i samme gata.. men det hjelp meg ikkje noke på vei. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 når det gjelder kabeldimensjon, så har spenningsfall også noe å si. R=&xL/A r= resistans &= 0.0175 L=lengden på kabelen A= tverrsnitt u=RxI. bare til å regne det ut:) om spenningsfallet holder. driver med el. installasjon i hus, men vet ikek om det er det samme med spenningsfall v/ anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Vel motstanden i en 25 kvm kabel på 5 meter er da knøttliten. får sjå om det er andre som har andre innsyn i løpet av morgendagen. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg