HP-Invent Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 I dag er det sankthans og jeg skulle gjerne besøkt en kompis utebys, men det er så stress å komme dit med alternative transportmetoder... Landasonden på bilen min er mest sansynlig defekt, var det verskstedet mente når jeg snakker med de. jeg skal få den fikset om en uke, men gjør det noe å kjøre med bilen til da? I hvertfall ikke kjøre mer enn 300 km til sammen? Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 I dag er det sankthans og jeg skulle gjerne besøkt en kompis utebys, men det er så stress å komme dit med alternative transportmetoder... Landasonden på bilen min er mest sansynlig defekt, var det verskstedet mente når jeg snakker med de. jeg skal få den fikset om en uke, men gjør det noe å kjøre med bilen til da? I hvertfall ikke kjøre mer enn 300 km til sammen? bilen vil berre bruke litt meir bensin, vil ikkje tru bilen tar skade av det nei Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 eneste du vil merke det på er at den går dårligere og bruker mer bensin. Ingen fare å kjøre med det Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Kjøre til butikken i dag med den, ca 10 km... Den nøkket litt også brukte den litt mer bensin i følge kjørekomputeren, men nå ligger den ikke på mer enn 0,4 pr mil til vanlig og nå krøp den opp til 0,46 og 0,5 på samme stykket, så det er ikke så mye ekstra det er snakk om. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Med det bensinforbruket du får kan det sote katalysatoren litt. Men det er ikke værre enn å dra den litt på gira en sjelden gang for å blåse rent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Du kan i værste fall ødelegge katalysatoren ganske kjapt. Det kommer an på hvor mye ekstra bensin hjernen pøser med på når lambdasonden ikke fungerer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg