Gå til innhold

hjelp... byttet hjerne. bilen dør etter 2 sec.... trenger svar fort

Ranger emnet

bull7

Anbefalte innlegg

ja gå på autodb.no under deler. så søker du på audi. under aust agder. står 1999 Deler audi 1.8 turbo. men den er til 1997 mod. jeg spurte om det var noe problem å sette den inn i bilen. han sa at det ikke var noe problem. han nekter å gi meg pengene tilbake. han påstår at han studerer juss. men kjopsloven gjelder uansett trodde jeg. og jeg har tatt vare på mld om at han visste om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

det har jeg gjort. han mente at jeg hadde brutt kjøpsloven. for at jeg spurte om jeg kunne få tilbake pengene for hjernen så skulle jeg sende den i retur til han. men han påstår at han studerer juss og at jeg ikke hadde noen sak mot han. er ikke jeg som har holdt tilbake opplysninger. han påstod at jeg tulla med feil mann. akkurat som om jeg tuller når jeg vil ha tilbake pengene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha for en idiot.

anmeld han , ikke gidd å bruk tid på å kommuniser med han.

du har retten på din side, og nå er jo alt dokumentert her på forumet. jeg har en lik sak, men en som solgte meg to chiper, de passet ikke, og han sa jeg skulle få penga tilbake, nå nekter han og bryr seg ikke. heldigvis har jeg bekreftelse på avtalen på sms. anmelder han uten å gjøre noe mer.

selvom personen studerer juss betyr ikke det at han kan endre på loven? om man sier at du kødder med feil person - anmeld han for trusler også.

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld at jeg spør men kjøpte du de to chippene som lå ute på autodb? for jeg holdt på å kjøpe dem, men da var de solgt. hvis det ikke var du som kjøpte dem da. jeg sendte mld til han om jeg hadde tatt vare på mld der det står at han visste om at jeg måtte på audi og gjøre om på startsperren. og da ble det helt stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt jeg ikke kjøpte dem da. ikke noe bedre det jeg har kjøpt. skjønner ikke at folk gidder å være uærlig for så små summer men det går tydeligvis ann. kjøpte ei varmeapparats vifta på finn her om dagen. jeg spurte selger om den passet min bil. ja det var ikke noe problem. det var ikke samme vifte i det hele tatt. kostet ikke mere enn 650 kr ny men surt for det. heldigvis gikk det ann å bytte viftemotoren fra den nye og sette inn i den gamle. flaks der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider