Gå til innhold

hjelp... byttet hjerne. bilen dør etter 2 sec.... trenger svar fort

Ranger emnet

bull7

Anbefalte innlegg

Utrolig kjipt med uærlige folk ja. Vært bori det selv, kosta meg nesten 8000kr som jeg forsatt venter på. Saken har vært hos Forliksrådet og vi har vunnet der men når fyren visstnok ikke har noen inntekt eller noen eiendeler unntatt en bil med pant oppover øra så er det ikke så greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er jo en kjapp jobb å få omprogrammert denne hos et vag verksted da.

Men klart, surt å ikke få vite slikt på forhånd og så treffe på selgere som er så lite imøtekommende, men uansett så har du din rett til å heve kjøpet da dette ikke svarte til forventningene iom at han ikke kunne opplyse om at omprogramering var nødvndig. Og studerer han juss stryker han nok på eksamen om han ikke har fått med seg grunnleggende ting som dette...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tviler på at han studerer juss. var sikkeret et tiks for at da mente han at jeg ikke turte å gå videre med saken så lenge han liksom studerer juss. trodde folk som studerte juss kunne kjøpsloven hvertfall. i følge selger var jeg usaklig da jeg spurte om å få igjen pengene mine. og han påstod at han ikke kunne vite at jeg hadde startsperre. merkelig at han 2 min før sendt meg mld om at jeg måtte på audi å få omprogramert hjernen. han trodde sikkert ikke at jeg tok være på mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta e jo egentli bare teit.....

hvis dere tenker litt logisk, så må dere skjønne at det ikke er bare å bytte hjerne på bilen sånn helt uten videre!!!! det som skal til nå, det er bare et besøk til vag forhandleren, for å få omprogramert startsperren... det koster ca 300kr, fikk pris for en uke siden! det er jo ikke vits å lage en stor sak av dette!!! hvis styreenheten ikke hadde fungert, så hadde det vært en annen sak, men det er bare en omprogramering, så er alt glømt

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta e jo egentli bare teit.....

hvis dere tenker litt logisk, så må dere skjønne at det ikke er bare å bytte hjerne på bilen sånn helt uten videre!!!! det som skal til nå, det er bare et besøk til vag forhandleren, for å få omprogramert startsperren... det koster ca 300kr, fikk pris for en uke siden! det er jo ikke vits å lage en stor sak av dette!!! hvis styreenheten ikke hadde fungert, så hadde det vært en annen sak, men det er bare en omprogramering, så er alt glømt

Det er ikke snakk om en stor sak, men folk som unnlater å gi riktig info!

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke bedt om ditt synspunkt på saken eller!

du e jo syk i haue....

kommer hit med et spørsmål, får så å si at du ikke har spurt om det!!!!

idiot!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av nå Stianh.

ingen vits i å komme med påstander om hvor dum en person er.

han har allerede forstått at det var dumt å kjøpe en ny styreenhet. du trenger ikke å peise på med hvor teit det er.

Joachim

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... jeg har ikke spurt om ditt synspunkt på saken! jeg spurte om hva som var grunnen til at lampa i bilen lyste! ikke hva du mente om at jeg har kjøpt en annen styreenhet! og dessuten har jeg ingen garanti for at hjernen fungerer for det. men så lenge folk sier at ting fungerer og at det bare er så sette den i bilen og starte opp. når det ikke fungerer alikevel. da blir jeg irritert ja! selv om dem vet at det ikke går for det. så blir du provosert så la være så les tråden. så er vi ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått anmeldt han bull? Du har kjøpsloven på din side da han holder tilbake så viktig opplysninger som dette. Ikke vits å prate noe mer med han duden, men ta vare på alt av meldinger han har sendt osv.. Greit å ha som bevis..

Tviler på at han er juss student som flere her sier. Får virkelig håpe du får penga tilbake om det er det du vil, ellers så får du høre med audi om det er noe stor sak å omprogrammere dette. Som du sier selv også, kjøp deler via et verksted, i alle fall med slike deler så har du garanti på ting. Lykke til i saken, skriv her hvordan det går..

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da må æ beklage, hadde ikke fått med meg det at han hadde fortalt at det var bare å bytte om, og tut og kjør!!!

det var ikke meningen... sorry

jeg har en chip til salgs, den må loddes inn(ts-racing), men det er mer info på kjøp/salg delen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint da er vi enige! :)

Jeg har to chip liggende, men jeg vet ikke hvor og hvordan de skal loddes inn. og det er INGEN tuningsentere som vil gjøre det heller. uansett om man betaler eller ikke. har du peiling?

Joachim

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ikke lurt å lodde noe selv.... det er ganske trangt mellom pinnene på chippen...

rart at ingen gidder å lodde i en chip.. det er jo ganske fort gjort... jeg har en kompis som driver med chipping av biler, så jeg bruker hannes programvare, derfor selger jeg ts-racing chippen... synes ts-racing chippen var dårligere på bunndrag.. merket også stor forskjell etter jeg fikk den nye chippen... han er vel en av di billigste i norge i tilleg, men dette er jo i nord-norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider