VW Larsen Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 jeg poster og poster...noen forslag til noe snadder jeg kan gjøre med bilen min? er som nevnt 99 Golf 4 gti 1,8t .....små mods som kan være bra med tanke på ytelse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 åpent luftfilter, dumpventil, effektanlegg, chipping.. Men alt dette er vel ganske åpenbart? :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 good... Har filter , skal straks chippe, men dump ja? Tenker du resirk dump da? hva ville du brukt? Hva med hks sine dumpventiler? stress å montere selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 resirk Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg