Gå til innhold

Petter Solberg Selger bilen...

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Petter Solberg selger nå sin Porsche 911 Gt3,visst du kan bla opp 1,25 mill får du også personlig kjøropplæring av Petter selv!!:)

God i wish i had,more money!

her er annonsen...http://www.finn.no/finn/car/object?id=3848138&sid=343962106584940&pos=3&rub=202

"risen på Petter sin 2000 modell Porsche 911 GT3 er 1.25 millioner kroner.

- En får like spreke biler til halvparten av prisen, men da får du ingen Porsche. Det er bare Porsche som er Porsche, sier Evjenn"

"Solberg må kvitte seg med det meste nå som han flytter til Monaco, forteller kompis og bilselger Thomas Evjenn."

"Hvis du aldri har kjørt en Porsche, men vil kjøpe bilen likevel, vil Petter hjelpe deg. Han tilbyr nemlig kjøreopplæring til den som kjøper bilen, men Thomas Evjenn mener det ikke er behov for opplæring for å kjøre bilen"

"Porschen er Petter sin siste bil. De andre har han solgt. En av bilene, en Subaru STI 2003 modell, ble solgt på mandag.

- Bilen ble solgt til en mann fra Lier i Buskerud. Bilen gikk for et sted mellom fire og fem hundre tusen kroner, sier Evjenn"

post-2540-13804852274239_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Den subarun så jeg her om dagen.. Kunne hvertfall tatt seg tid til å dra av nr og dritt da..

Tviler på at det er bilen han bruker i LØP de solgte.. det er nok privatbilen.. Og de NR og dritt kommer sånn fra fabrikk.. Så hmm.. hvorfor må han dra de av når de kommer sånn.. Men personlig synes jeg det er penere uten klistremerker og sånt

Hvis du mente at han skulle ta av NR og dritt.. pga det var petter solberg sin..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Er du helt sikker på det...

JA!.. ganske så sikker... tviler på at de RALLY bilene de kjører med ikke er godkjent for gatebruk.. + at hørte noe om at 1 girkasse kosta 100 000 kr eller noe (rett meg hvis jeg tar feil)

Og :

" Bilen ble solgt til en mann fra Lier i Buskerud. Bilen gikk for et sted mellom fire og fem hundre tusen kroner, sier Evjenn "

Da tror jeg han fra Lier fikk ett ganske så godt røverkjøp hvis dette er en WRC løpsbil:)

Men jeg kan jo ta feil:)

Men TVILER sterkt

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teiteste diskusjonen jeg har sett! Petter Solberg er ansatt i Prodrive/Subaru, for å kjøre DERES WRC bil i VM runder, samt testing og show! Tror nok David Lapworth ville blitt sur hvis Petter solgte en bil han ikke eier.. Dessuten bruker de flere biler i løpet av sesongen. Bilene plukkes i molekyler etter hvert løp, og bygges opp igjen med nye deler. De brukes sjelden i to løp etter hverandre! Poenget er at Petters Subaru som vi stadig leser om i VG o.l. aldri har vært hans.

Når det gjelder den han solgte, var det en vanlig WRX STI og de går det flere av i Norge! Står en til salgs på Gjøvik bl.a! Flere av bilene har sk dekorpakke, importøren drar jo den PRen de kan! Eneste spesielle med den PS solgte var at den faktisk var "eid" av Petter

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider