Gå til innhold

Petter Solberg Selger bilen...

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Originally posted by arildh

Beklager at jeg i min ironiske og onde post manglet denne ----> :rolleyes:

Ble bare litt sjokkert over at AXiON faktisk hadde vurdert om det var WRC-bilen det var snakk om her.

Kan ikke snakke om noe man ikke vet vettu:). men jeg trodde aldri det var snakk om noe wrc bil nei...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den blå ser bedre ut med subaru logoen og resten av "reklamen"..Men om man kjøper grå syns jeg den skal være Clean....Også må man såklart ha de firkanta lyktene,usj de runde ødelegger hele bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Hehehe, ler av denne tråden......!:D

Og til opplysning; Petter hadde IKKE dekor på sin STI...!

må reise flagget her bullshit

har kjørt forbi petter solberg flere ganger.bilen er dekorert i wrc stil men når du ser inn i bilen er det sti wrx innteriøret.nemliii:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

den siste STI til petter hadde ikke dekoer, den ble levert av subaru forhandleren her bor jeg bor, hvorfor?? fikk ikke noe ordentlig svar på det, han fikk den i januar februar, den er en helt dønn original STI uten no ekstra dill dall..

Du får STi til å høres pinglete ut:) hehe ..

Synes den er en råtass jeg da:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marq_

må reise flagget her bullshit

har kjørt forbi petter solberg flere ganger.bilen er dekorert i wrc stil men når du ser inn i bilen er det sti wrx innteriøret.nemliii:D

Som nevnt tidligere i posten, dette er pressebilen du sikter til her, IKKE Petters "private"! Så det så.......;)

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider