Gå til innhold

Nmk Aremark`s sommerfestival 25 til 28 juli

Ranger emnet

Saab_Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kommer i astraen jeg, sto over hamar for å vere sikker

men for ikke kjørt bakkeløp:(

fatter'n kommer i en artig clasisk sak;)

HPIM1460.jpg

vi har jo hatt en tidliger å da, men skjeldne å se i bilcross disse her nå

Denna burde du lagt på "Uvanlige bilcrossbiler". Artig sak denne her!

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min ble faktisk most bak på gol i helgen mens det var rød-flagget heat, jeg stopper og en goling kommer full faen og måker inn ræva på 240'n.. så om jeg rekker all oppretting før aremark i dag spørs.. må ut å prøve med traktor etterpå.. bilen synger på det siste verset også så ikke frykt meg på aremark hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe var en koselig uke der nede i aremark.. det løpet annbefales til alle på det sterkeste. bortsett fra dere med boble, hold dere hjemme.. hehehe..

Ja detta syns jeg var en UTROLIG vellykket uke.. sinnsykt bra arrangement og nesten alt gikk problemfritt! Blei seint på meg natt til dag også :P blei vel 5 eller noe

Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark

-Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det, ikke en eneste feil i arrangementet. eneste som var dumt var dommeren og de narkofolka som lagde bråk på kvelden.. dommeren og de folka kan jo ikke klubben noe for da. syns det var kjempe bra å ha bakkeløp, tok det som en trening og fikk prøvd meg med litt forskjellige dekk så da har jeg hvertfall lært det at volvo'n ikke må ha brede 15'' bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider