Gå til innhold

corolla hamar type lilla

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

corollas.jpgEr det denna ?? detta er en ae101

eller denna ? : t_dscf0005_158.jpg detta er en bredda ae82

har sett en blå ae82 i hamar også + en rosa tror jeg men disse har jeg ikke bilder av ..

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det :) ( det er jeg som eier den og har lakkert den ) ;) her er linken på dette forumet ( ligger også under link til hele workloggen på si der ) : http://www.bilforumet.no/corolla/155738-toyota-corolla-95mod-1-8l-prosjekt-n%E5-med-flere-bilder.html

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det :) ( det er jeg som eier den og har lakkert den ) ;) her er linken på dette forumet ( ligger også under link til hele workloggen på si der ) : http://www.bilforumet.no/corolla/155738-toyota-corolla-95mod-1-8l-prosjekt-n%E5-med-flere-bilder.html

aha, trodde det var en her på lillehammer som eide den ettersom den sto der nede :)

Møtte også på deg når du var på vei inn på det pink racing treffet på den go cart banen, mens jeg var på vei ut :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :) ( så så mange fete biler der og jeg driver med lakk så korttids minne er som en gullfisk ) :P men stilig at du har lagt merke til den :)

hehe :P du hadde akkurat betalt ved hovedveien å måtte vente på at jeg passerte deg for å kjøre nedover til banen (svart s13 )

Driver med lakk ja, hmm :P godt å vite ^^

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel fra Ottestad som har den lilla! Hvorfor lurte du på det? Ble rimlig imponert over den gamle Corollan når en Focus St170 ikke klarte å henge skikkelig på... Og han med Focusen ble rimlig frustrert. :thumb

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider