2fast4u86 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hvor kan jeg få kjøpt skinntrekk til girspaken i Audi A4 B5? Ønsker helst å få tak i et som faktisk passer, og som ser originalt ut. Det samme gjelder den ytterste delen av håndbrekket, den delen man trekker i. Min har nemlig løstet, og jeg trenger derfor ny. Torshov bilrekvisita har ikke noen av delene... :( Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Tipper det er vanskelig å finne dette noe annet sted enn hos din forhandler :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Møller er stedet! koster ikke stort. be om å få litt rabatter så blir det bra! :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Og jeg lurer på hvor jeg kan finne en pen girkule i skinn, må være av type audi og sort. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Det samme gjelder den ytterste delen av håndbrekket, den delen man trekker i. Min har nemlig løstet, og jeg trenger derfor ny. Min har også løsnet, tror en av de festene på den delen har knekt eller noe, så at det ikke går ann å holde den på plass der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 skal du ha noe som ser originalt ut, og passer, så kjøp originalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Min har også løsnet, tror en av de festene på den delen har knekt eller noe, så at det ikke går ann å holde den på plass der.... min også har knekt. :P tydeligvis en svakhet. koster en 80kr tenker jeg Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Slenger meg på i "den ytterste delen av håndbrekket har løsnet klubben" ;) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvor kan jeg få kjøpt skinntrekk til girspaken i Audi A4 B5? Ønsker helst å få tak i et som faktisk passer, og som ser originalt ut. Dette har de hos din lokale audi forhandler. Koster rett over 350kr. Disse er orginale klart. Og jeg lurer på hvor jeg kan finne en pen girkule i skinn, må være av type audi og sort. Hiver meg på denne. Passer girkuler fra nyere audi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Tror ikke girkulene skal være noe problem å få til å passe. Er vel rimelig lik innfesting på de, det eneste måtte vel vært at du kanskje må ha en sånn plastikkhette inni sånn som du må på universale girkuler. Og hvordan i alle dager har dere klarte å knekke ytterste delen av håndbrekket? :O Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Tror ikke girkulene skal være noe problem å få til å passe. Er vel rimelig lik innfesting på de, det eneste måtte vel vært at du kanskje må ha en sånn plastikkhette inni sånn som du må på universale girkuler. Og hvordan i alle dager har dere klarte å knekke ytterste delen av håndbrekket? :O dersom man skal ut med hele midtkonsollen så er sjangsen for at du ødelegger denne 99%, er noen dårlige festeklips somhar ryki Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 dersom man skal ut med hele midtkonsollen så er sjangsen for at du ødelegger denne 99%, er noen dårlige festeklips somhar ryki Aha, skjønner. Bare fatta ikke hvordan det gikk an å knekke den under bruk ettersom jeg har voldtatt håndbrekket mitt hver vinter nå og alt er fortsatt i orden :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 ikke knekt sånn.hehe, er bare noen små plastklips som holder ytre del sammen med resten.. svært enkelt å ødelegge, og den må av dersom du skal ha av midtkonsollen Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 VAG har spart penger på håndbrekk dekslet ser vi, haha:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg å må bytte ytterste delen av håndbrekket. forrige eier har tydeligvis hatt hunden sin inni bilen. bikkja har gnagd på brekket. og girkula er fillete. skal det være lys i den orginale girkulen? og det er en grunn til at valget ble audi. har hatt en audi 90 coupe quattro 2,3 før. og etter den kjøpte jeg en bmw 520 i. og den brukte 2 liter på mila ved langkjøring. og det er ikke fleip. solgte den og da bare måtte jeg ha igjen audi. så vil ikke si at audi lager dårlig biler for at noen plast deler ryker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg