Gå til innhold

Skinntrekk + håndbrekk-deksel

Ranger emnet

2fast4u86

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få kjøpt skinntrekk til girspaken i Audi A4 B5?

Ønsker helst å få tak i et som faktisk passer, og som ser originalt ut.

Det samme gjelder den ytterste delen av håndbrekket, den delen man trekker i. Min har nemlig løstet, og jeg trenger derfor ny.

Torshov bilrekvisita har ikke noen av delene... :(

Die Audi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også løsnet, tror en av de festene på den delen har knekt eller noe, så at det ikke går ann å holde den på plass der....

min også har knekt.

:P

tydeligvis en svakhet.

koster en 80kr tenker jeg

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hvor kan jeg få kjøpt skinntrekk til girspaken i Audi A4 B5?

Ønsker helst å få tak i et som faktisk passer, og som ser originalt ut.

Dette har de hos din lokale audi forhandler. Koster rett over 350kr. Disse er orginale klart.

Og jeg lurer på hvor jeg kan finne en pen girkule i skinn, må være av type audi og sort.

Hiver meg på denne. Passer girkuler fra nyere audi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke girkulene skal være noe problem å få til å passe. Er vel rimelig lik innfesting på de, det eneste måtte vel vært at du kanskje må ha en sånn plastikkhette inni sånn som du må på universale girkuler.

Og hvordan i alle dager har dere klarte å knekke ytterste delen av håndbrekket? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke girkulene skal være noe problem å få til å passe. Er vel rimelig lik innfesting på de, det eneste måtte vel vært at du kanskje må ha en sånn plastikkhette inni sånn som du må på universale girkuler.

Og hvordan i alle dager har dere klarte å knekke ytterste delen av håndbrekket? :O

dersom man skal ut med hele midtkonsollen så er sjangsen for at du ødelegger denne 99%, er noen dårlige festeklips somhar ryki

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom man skal ut med hele midtkonsollen så er sjangsen for at du ødelegger denne 99%, er noen dårlige festeklips somhar ryki

Aha, skjønner. Bare fatta ikke hvordan det gikk an å knekke den under bruk ettersom jeg har voldtatt håndbrekket mitt hver vinter nå og alt er fortsatt i orden :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å må bytte ytterste delen av håndbrekket. forrige eier har tydeligvis hatt hunden sin inni bilen. bikkja har gnagd på brekket. og girkula er fillete. skal det være lys i den orginale girkulen? og det er en grunn til at valget ble audi. har hatt en audi 90 coupe quattro 2,3 før. og etter den kjøpte jeg en bmw 520 i. og den brukte 2 liter på mila ved langkjøring. og det er ikke fleip. solgte den og da bare måtte jeg ha igjen audi. så vil ikke si at audi lager dårlig biler for at noen plast deler ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider