Rochmann Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hei! Har en 04 octavia 1,8t stasjonsvogn. Har satt på OZ tribe evo felger med 225*45*17. Lurer på om noen vet åssen det blir med tanke på innpress? Syns det ser ut som det er på grensen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hei, hvis jeg ikke tar helt feil er det ET på 38 på octavia fra 97->. Har 225 45 17 med ET 38 på min 99 mod selv og det er på kanten, men det er sånn vi liker det :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Takker! Tror nok det skal gå greit ja, og må jo være på kanten ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Det er bra, har du noen bilder av bilen er det bare og hive de ut, alltid gøy og se bilden av bilen til folk, også har du veldig fin bil hehe. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Bilder kommer! Skal ut og hente meg senkesett imorgen, få lagt den ned 35 mm! Fin bil ja! Trodde ikke jeg kunne bli så fornøyd med en skoda jeg.. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Eneste bildet foreløpig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg er veldig fornøyd med min selv, ja hjelper godt med 35mm er det jeg har på min også, stå på, og legg ut flere bilder.. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hehe! Bilder kommer når jeg får på senkesettet, henter det imorgen, så setter det inn i helga... Må ha litt hjelp p.g.a de xenonlysa... Men det skal nok gå i boks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg