Gå til innhold

Neon

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sykt fin neon det der :)

Men du skulle fått noen svarte merker på sia av bilen.. hadde passa bra til blåfargen og gitt det litt extremelook. Siden din vingen din er litt extrem da.. men den var digg! Liker aluvinger jeg, så lenge det passer! Ingen kan si at du ikke har gjort det ordentlig inni, for det var pent da :)

Men fiks deg hvite blinkere fremme da! Som en kompis av meg sa "Oransje lykte høre fan ikke hjemme NÅN plass på en bil"

Hvor kjøpte du baklyktene ? Tar jeg helt feil visst jeg sier at Amcar sin neon hadde samme lyktene , bare at de hadde mørkere glass der du har blankt?

Syns Amcar sin var sykt nice da!

Mange hk henter du ut av den der med turbo og nos da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nye lykter foran og 18" felger. Vurderer å lakke gitteret i fronten og felgene sorte, synspunkter?

Blir tøft om du lakkerer gitteret foran! Evt kun gitteret i i frontspoileren. Da ville det nok også matchet bra med sorte felger som du foreslo. Tøffe de nye lyktene! Litt subaru WRX-look. Ble bra! Kult å se en stylet bil som har en litt mer clean look, enn mange andre som er nedgriset av reklameklistremerker. Men det kuleste av alt er naturligvis å se andre her på forumet som også modifiserer sin Chrysler!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
red-5 : litt off topic detta , men ta en tur innom http://www.chrysler-club.org og meld deg inn da :D

få med alle andre chrysler eiere og !!

Mvh

Reinert Andersen

Den adressen virket ikke.

Så til den Neon, ble stilig den, likte de nye frontlysa du har satt på den.

Har en neon selv, men den er det kona som bruker så den er dønn original.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...