red-5 Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 fet bil... men er dette denne bilen som har stått nære prix i langesund før?? fet bil:D Det stemmer. Stod hos Dag-henning og fikk turbon montert. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 stereon er til salgs. gi bud! Bil vurderes solgt også. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxFlyer Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fikk du kjøpt nye lykter i Norge? Eller importerte du selv? Siter Mazda 323 GTX 91' xAudi 80 GTE Quattro 85' xVolkswagen Golf III VR6 93' xJeep Cherokee Limited 91' 4.0 H.O. xChrysler Neon 95' 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvor i all verden fikk du tak i lyktene til bilen? Jeg er på jakt etter noen selv da jeg synes både bak- og frontlyktene er utrolig kjipe. Vet du også hvor det går an å få tak i hvite blinkers? Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Powerzone har hvite blinkers i hvertfall, eller så kan du kjøpe både front, bak og blink lys billig på ebay! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 extremedimensions.com modernperformance.com BodyKits.com Turbo! hahnracecraft.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 FETT!! Men hvordan er det egentlig med tollsatser og slikt for sånt? Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Toll? aldri betalt noe toll for ting fra utlandet, bare porto i mitt tilfelle. Det er kanskje lurt å gå igjenom en forhandler om det er en mulighet for det, (hvis det er noen i nærheten det du bor) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Det er en Chrysler forhandler i Ski som er like i nærheten av meg hvis det er en sånn forhandler du tenker på Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg tenkte på forhandlere som driver med Styling/preformance osv. ikke Bil forhandlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg tenkte på forhandlere som driver med Styling/preformance osv. ikke Bil forhandlere. så på siden til hahn.. men finner ikke noen priser på stage 1 turbo kit 95-99 mod neon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 så på siden til hahn.. men finner ikke noen priser på stage 1 turbo kit 95-99 mod neon.. Hahn Turbo kits. Bla ned til seksjonen for turbo, der er turbo kitene deres priset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 yummy Hahn Turbo kits. Bla ned til seksjonen for turbo, der er turbo kitene deres priset. hmm.. ca 2200usd for stage 1 kittet.. og frakt.. ikke galt det!! billigste måten å få såpass med hester ihvertfall,men motoren nå være dønn frisk.. frister med stage 2 også. optill 1 bars trykk. da er det bare spare! og nye bremser sef! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ja, jeg VET at dette er ot, men ettersom jeg VET at noen abbonerer på denne tråden skriver jeg mitt lille spørsmål her :P Er det noen som kan si meg dimmen på høyttalerne i Neon'en? Anno 95 altså... Både foran, bak, i huet og ræva... Og hvis noen har en link til en tutorial eller kan være behjelpelige med hvordan i all verden jeg skal få av dørtrekka foran på den bilen så ville jeg være meget takknemlig Glennca Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ja, jeg VET at dette er ot, men ettersom jeg VET at noen abbonerer på denne tråden skriver jeg mitt lille spørsmål her :PEr det noen som kan si meg dimmen på høyttalerne i Neon'en? Anno 95 altså... Både foran, bak, i huet og ræva... Og hvis noen har en link til en tutorial eller kan være behjelpelige med hvordan i all verden jeg skal få av dørtrekka foran på den bilen så ville jeg være meget takknemlig [Glennca Prøv å spør her, dette er den største og beste forumet som er Bare for Neon. Neons.org - Forum F.eks in på: Interior, Exterior and Audio Gjør noen søk der, du finner garantert hva du leiter etter. yummy hmm.. ca 2200usd for stage 1 kittet.. og frakt.. ikke galt det!! billigste måten å få såpass med hester ihvertfall,men motoren nå være dønn frisk.. frister med stage 2 også. optill 1 bars trykk. da er det bare spare! og nye bremser sef! Nei det er ikke gale kits nei, men du må tenke på at monteringen kommer i tilleg om du ikke kan gjøre det selv, og selv om det står at du kan kjøre 280HP, så er det ikke sikker at det tåler det, har lest en del om turbo på neon og dem sier at motoren tåler opptil 250HP+\- men det vil ikke si at det er lurt ;) , men i min mening og andres mening budre visse ting oppgraderses om du skal over 200HP grensen på en Neon i såfall. Mvh Andrè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg