nomix Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Får ta den festen hjemme hos meg da.Har da innboforsikring =) Setter opp partytelt i hagan. Hadde vært driitgøy det da. Jeg hjelper til med å sette opp teltet. Har erfaring. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 ok =) Tror vi blir mange, så all mat og drikke er medbrakt. Får se når mamma og pappa reiser bort...ska til italia eller hva faan det var snakk om. Blir ikke plass til alle i leiligheta mi:P Jeg er serriøs som faan jeg altså. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Heiiii... Begynner å bli litt for gammal til festing en dagen og så bilkjøring på bane dagen der på.... Gikk på en real smell oppe på ACR for noen uker siden (Sommertreffet)..... Ble litt for mye jæger, øl og heimbrent. Tror jeg smakte på alt som er produsert fra Hamar og opp til Vadsø, på fredagskvelden...Mye bra hjemmesnekra varer! Var ikke oppe å gikk igjen, ordentlig på banen før kl 18 på lørdangen... Da først ville arma og beina følge med haue.. Helvete.. Kjøre vel 2500 km får å gå på fylla...? Tror det blir stille og rolig oppe på Skogen i år. Er ikke du bare 30 da? Selv om vi er blandt veteranene på forumet her er vi da ikke så gamle. Gjorde foresten det samme på Våler sist. Måtte vente til 18:00 før jeg kunne sette nesa hjemmover pga litt for festlige aktiviteter dagen før.:uhhmmwhat?: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Leke sex skolen med en jente jeg aldri har snakka med før (Men hu som ville leke :P) Gjøre så mye faenskap på en hjemmefest, at den stakkars jenta ikke fikk lov å bo hos faren sin mer, flytta langt bort til moren sin, hehe Og det verste, drakk 0,8 liter ren sprit og var ganske så borte, og i tillegg så var det noen som ga meg 96%, havnet på sykehuset... Ikke morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Heiiii... Tror det blir stille og rolig oppe på Skogen i år. :web står tror ,så da vet vi hvordan det ender:jackinbox: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Dette var for noen år siden, og eneste gangen jeg har fått skikkelig blackout. Våkner plutselig på ei seng og spyr som faen i ei bøtte som noen heldigvis har klart å skaffe. Etterpå har jeg hørt at jeg bokstavlig talt dro med meg ei mindreårig jente i huset det var fest. Glad jeg ikke husker det selv. Hehe. Nei folkens, drikk med måte. La de andre lage historiene :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 jeg var 17 på besøk hos søstera mi i namsos og ho hadde fiksa sånn at jeg skulle komme inn på den lokale pubben seinere på kvelden. satt inne på kjøkkenet med ho og noen veninner av ho og drakk wisky. etter ett par shotter blei jeg god i formen og begynte og legge ann på veninnane hosses (som var fra 4 til 8 år eldre en meg) fant ut at det var lurt og drikke fra flaska og etter det husker jeg ikke en dritt frem til jeg ligger på alle 4 i ganga og roper på elgen. da hadde søstera mi og ei veninne bært meg ned til leiligheten hosses. og ei anna ganga jeg skulle prøve meg på wisky igjenn så blei jeg kanon stup dritings og vi skulle på byen, bussen var tingen da. fult av folk som satt rundt meg, kan si det sånn at når vi var kommet til byen satt ALLE i sirkel på minst 2 meter i fra meg siden jeg ropte på elgen ett par ganger (fant heldigvis en påse i bussen) ellers har jeg ikke gjort noe dumt på fylla. kansje første ganga jeg drakk da jeg prøvde og skryte på meg at jeg hadde hatt sex med ei veninne som var der, ho vakke blid nei. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Dummeste jeg har gjort; drukket cuts!!!!!! ellers blir det ofte noe flammeblåsing med whitesprit... Våkner også med mange nye sår og blåmerker?? hmm Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Flere enn meg som tryner i fylla ser jeg:p Kommer vel med ny opdatering etter helga tenker jeg. Skal drikke meg aller fullest i helga. Får STOR lønning, og mærca aka. partybussn er på veien igjen, med nye felger:D Kjøpt opptil flere flasker fisherman og vodka, og mange bokser snus, så dette blir storhelg:D Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Det dummeste jeg har gjort i fylla: Registrert meg på bilforumet.no Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hmm. Ser at folk har gjort mye rart ja. Nå skal ikke jeg skryte på meg at jeg drikker, så mine historier er ikke fullt så selvforskylte. Derimot husker jeg alt dagen etter. :P 1: Har 2 kompisser som har fått bot for urinering på offentlig sted. Han ene på politimann etter at politiet prikket han på skulderen og han andre på en statue i Lillehammer med 5-6 politifolk bak seg. 2: Kommet hjem til hybelen fra trygdeadressen min etter en "vors" kvelden før arrangert av han ene jeg bodde sammen med. Både utgangsdøra og terrassedøra var åpen, det lå en ukjent på kjøkkenet og sov, anlegget sto på middels til full styrke og ingen av de andre som egentlig bodde der var i nærheten. Så vekte han som lå på kjøkkenet, ringte etter taxi til han og ringte til han som hadde ansvaret. Viste seg at han var 1/2t unna og sjeleglad for at jeg ringte for han hadde våknet opp på en benk i bare tskjorta. Ble en kjøretur til den dagen. 3. Kjørt folk på legevakt etter div uhell... 4. Kjørte til Trondheim og hentet folk som skulle på fest her nede. De tok toget opp igjen dagen etter. Tjente 3000kr (gikk med 6-7-800 i bensin da.) Tjent 800 på "å muligens kjøre om dersom vissomatte vi ringer" uten å kjøre en meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 jeg var 17 på besøk hos søstera mi i namsos og ho hadde fiksa sånn at jeg skulle komme inn på den lokale pubben seinere på kvelden. satt inne på kjøkkenet med ho og noen veninner av ho og drakk wisky. etter ett par shotter blei jeg god i formen og begynte og legge ann på veninnane hosses (som var fra 4 til 8 år eldre en meg) fant ut at det var lurt og drikke fra flaska og etter det husker jeg ikke en dritt frem til jeg ligger på alle 4 i ganga og roper på elgen. da hadde søstera mi og ei veninne bært meg ned til leiligheten hosses. og ei anna ganga jeg skulle prøve meg på wisky igjenn så blei jeg kanon stup dritings og vi skulle på byen, bussen var tingen da. fult av folk som satt rundt meg, kan si det sånn at når vi var kommet til byen satt ALLE i sirkel på minst 2 meter i fra meg siden jeg ropte på elgen ett par ganger (fant heldigvis en påse i bussen) ellers har jeg ikke gjort noe dumt på fylla. kansje første ganga jeg drakk da jeg prøvde og skryte på meg at jeg hadde hatt sex med ei veninne som var der, ho vakke blid nei. Nybegynnertabbe. :P Whisky skal i alle fall ikke drikkes som tequila! Whisky skal nytes, skal man ikke det, kan du like gjerne kjøpe en halv liter med halvfæl gjærluktende HB for 75 kroner og 0 øre. Ved et tilfelle var jeg i alle fall så møkre dritings (min andre fylle, en halv liter 50 % hb på tre kvarter) at jeg uten å innse det hadde en krangel med en flaggstang. Jeg skalla og slo til jeg var blodig. Ja.. Ved et annet tilfelle presterte jeg å stå på toppen av trappa på det lokale festhuset. Det var en av de siste festene der, og det lille lokalet var vel fyllt med opp mot 500 personer, godt liv altså. Dessverre var trappa noe full av folk, som røykte og drakk, prata sjit. Umulig å komme seg ned. I min klokskap fant jeg ut at det lureste nok var å gi massen med folk en liten.. dytt. Noe slikt som 25 personer falt ned trappa. Da var det praktisk å ha kompiser på fest.. Har vel også gått aktivt inn for å bøye skilt i sentrum, altså at jeg og en bekjent gikk rundt og bøyde skilt for envegskjøring og så videre flate. Ble oppdaget, og det fikk vi klar beskjed om å endre på. Og det gjorde vi. Ved en annen anledning kom jeg og en annen bekjent gående fra en fest, og vi så en benk. Den sto på toppen av en slags klippesak, og nedenfor der var byens park. La oss bare si at den benken lagde et helvetes støy på veien ned. Det var de gode gamle fjortissdagene. :) Festival neste helg, forvent mer etter det. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 verst historien og samtidig blant de råeste dagene i fylla, var tryvann den 28 april i år. Ja var russ i år, og fy flate det var morro. Drakk rundt 2,5 liter med miksa drikke, rundt 25-30% + 6 halv liter cidere.. Og vi drakk fra ca 14:00 til rundt 10:00 dagen etter. Fy faen for en kveld. Endte opp me dat jeg dansa sandwich med 2 kamerater, klina med en av de bedre vennine mine, morro dagen derpå... Klina med x antall jenter, i følge kamerater rundt 5-10 stk. Samleie 2 ganger den kvelden, total ukjente jenter, riktinok pene, tror jeg... Kyssa en av de kvinnlige vaktene på kinnet. Ho bare smilte. :D Fikk bråk med en mannlig vakt når jeg snudde meg for å gjøre det samma med ham, men det gikk bra. Tryna x antall millioner ganger. Og mye mer, var halvfull 2 dager etterpå... Som sagt verste og ebste opplevelsen. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Russe tida ja.. En av mine beste "fylle gullkorn" er fra da jeg var russ.. hehe. Jeg og noen andre kamerater hadde hengt med en gjeng jenter hele russe tida, Og jeg hadde sikta meg ut ei som, på det tidspunkt i mine øyne så pen ut.. jeje... :P Natt til 17 kom og veninna til hu jeg hadde gjeta i 17 dager begynte og mase om typen hennes og alt det der.. Da sa jeg: samma faen, skal bare ha deg i natt uansett jeg :D haha.. men men , det var vist ikke såå mye og stå etter fikk jeg beskjed om senere.. hehe Men har hørt igjen den MANGE ganger.. Denne også i Russe tida. Gikk i gågata på hamar med noen folk, og jeg måtte jo selfølgelig by fram flaska jeg hadde med hembrent og fanta lemon.. sjakk trekk det når poltiet sto 3 meter unna:D poltiet stoppa meg og følgende samtale fant sted: Polti: tøm ut den flaska der meg: her? polti:JA meg:Alt? polti:JA.. meg:OKI, SKal jeg kaste flaska og heller? (hadde begynt og skjønne tegninga:D) Polti:Gjør det du, ha en fin kveld videre.. Det som skjedde var at jeg tømte HELE halvflaska med dram på bukse beinet og skoa til polti gubben:D hehe ellers har jeg ikke noen sånne virkelige blemmer.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Og så kommer spørsmålet.. hva skjedde så? :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg