kermitt Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 dummeste jeg har gjort i fylla? hmmm...må vel være når jeg kyssa ei kjerring jeg kjenner som akkurat hadde sugd en kar :S kjente jeg ble litt dårlig i magen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Faan Kermitt!!! Han jeg kyssa i fylla han er.. ehm... homo. Sannsynlivis :| Så man veit aldri hvor kjeftn hans har vært.... *brekke seg* (EDIT: jeg er jente altså! :P) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baleni Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 funnet på masse rart i fylla.. på elva osv, rykka av rattet på båten funnet fram miniskjørt og tatt det på meg, som jeg også kjøpte drita full og sa til kassadama at det var til eget bruk.. sto for litt siden og sa til 2frekke jævler at de skulle gå og finne 10ropiser og komme tilbake så skulle jeg rundjule alle sammen.. trodd jeg har vært millionær på byen har skjedd noen ganer, shotter for 2500 og champis så det skriker ikke og hele den regla der.. stjelt så mange sykler at jeg ikke har tall.. stukket fra pirat taxi, våkna opp en gang med en avkutta strømledning og ett tomt dvd cover og en boks ala capri, ANER ikke HVOR det kommer fra.. Siter NÅ; Honda Accord 94 2.0L is x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor) x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 funnet på masse rart i fylla..på elva osv, rykka av rattet på båten funnet fram miniskjørt og tatt det på meg, som jeg også kjøpte drita full og sa til kassadama at det var til eget bruk.. sto for litt siden og sa til 2frekke jævler at de skulle gå og finne 10ropiser og komme tilbake så skulle jeg rundjule alle sammen.. trodd jeg har vært millionær på byen har skjedd noen ganer, shotter for 2500 og champis så det skriker ikke og hele den regla der.. stjelt så mange sykler at jeg ikke har tall.. stukket fra pirat taxi, våkna opp en gang med en avkutta strømledning og ett tomt dvd cover og en boks ala capri, ANER ikke HVOR det kommer fra.. Haha, være litt mer varsom på flaske ;) (Yeah right):titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Satte vannslange i brevsprekken - og gikk - VG Nett En kompis. Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Dette gjelder ikke meg men en kammerat. Gå fulstendig amok på en som er frekk i kjeften, slå han ned, hoppe ned etter han å fortsette å slå. Til slutt kommer en sivilsnut og tar tak i ham og løfter ham opp, tar frem ID-kortet han har i en snor rundt halsen og begynner å prate. men kammeraten min tror ikke på at han er politi og tar tak i ham, holder ham fast i hodet og sleper ham rundt mens han prøver å stjele ID-kortet hans:hammer Plutselig blir han legt i bakken av 3 uniformerte onkler og det viser seg at mannen VAR sivilsnut. Han blir tatt med inn og kjefter som en gal på dem. Når de skal ha ham med ned i kjelleren sier han at han må pisse, og det fikk han lov til først. Han gjorde sitt og satte seg ned på dassen (med låst dør) og tok opp MP3-spilleren sin og hørte på litt musikk. Han ene snuten banka på døra en god stund før han til slutt sparka inn døra og brølte: Hva faen er det du driver med! Kammeraten min tar pluggene ut av øra og sier rolig at han hører på musikk. Og onkel sier at ''du kom inn her for å pisse''. ''Jeg HAR pissa'' svarer han da. (1 stk. SINNA snut!) Han blir kasta på en glattcelle og blir der i 30-40 min før de slipper han fordi han later som om han hyperventilerer og har ''grisenoia'', og faker at han har sinnsykt klaustrofobi. Hehe... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 dummeste jeg har gjort i fylla? hmmm...må vel være når jeg kyssa ei kjerring jeg kjenner som akkurat hadde sugd en kar :S kjente jeg ble litt dårlig i magen da! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!! det var dagens!:titties: :titties: :titties: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har gjort mye dumt i fylla, mye av det passer seg rett og slett ikke på trykk..hehe. Men kan nå vri av meg et par. -Moped + promille + steinhard murvegg = smerte og rasert moped. -Vært med å plantet en bil i snøskavelen utenfor puben, ettersom vi ikke fikk taxi på nyttårsaften, nok en gang med en kraftig støtte promille.. ( hvem som kjørte skriver jeg så klart ikke hær...) -Gikk bananas på en frekk russisk sjømann, som resulterte i at han ser ut som en femåring som er i ferd med å miste melketennene sine..samt at han fikk transport av bæbu bilen... -Stage diving ned av en terasse i andre etage. Problemet var at det eneste som tok meg i mot var en gruslagt oppkjørsel.. -sovnet av i en badstu med klær på...skit skøy å våkne.. -Hoppet ut av en bil i fart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 -sovnet av i en badstu med klær på...skit skøy å våkne.. Det har jeg gjort også. Riktignok i edru tilstand men. Jeg og en kompis satt på hotellet i østerike etter en lang dag i bakken. Fant ut at vi skulle ta badstu og gikk ned. Problemet var at den var jo ikke på. Vi satte den på og la oss ned inni og pratet litt. Vi voknet etter ca 3 timer og da var det 98 grader der inne. Jeg hadde hodepine og var kvalm til langt utpå dagen etter. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 må vell hive meg med her. som de fleste her regner jeg med, så er fri bar som juleaften å bursdag i ett. men har vell som de fleste tatt feil buss, våkna borte, blækka på badet, blækka bak dass stammen( etter brullype til mor å stefar, tok meg en dupp på dassen til mormor jeg vett), antydning til stripping, prat drit med alle å alt, mobiln er en kjent ting i fylla å. men må ta med en ting, noe som skjedde for en liten stund siden med en kompis. ihvertfall, han var jo julebord på en god søndag, fri bar vell å merke, men uansett. kl.5 på mandags morgen så får en anna kompis av meg en telefon, da sier julebordkongen, "æ veit itj korr æ e, med en veldig trist tone. da hadd han våkna i et bøttekott på nova kinosenter i trondheim. å for dem som vet hvor det er, de kan vell lure på hvordan han kom seg inn på nattens tid på en søndag. jiiiha, drekk å pul, ha ei jævla go jul:Pp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 må vell hive meg med her. som de fleste her regner jeg med, så er fri bar som juleaften å bursdag i ett. men har vell som de fleste tatt feil buss, våkna borte, blækka på badet, blækka bak dass stammen( etter brullype til mor å stefar, tok meg en dupp på dassen til mormor jeg vett), antydning til stripping, prat drit med alle å alt, mobiln er en kjent ting i fylla å. men må ta med en ting, noe som skjedde for en liten stund siden med en kompis. ihvertfall, han var jo julebord på en god søndag, fri bar vell å merke, men uansett. kl.5 på mandags morgen så får en anna kompis av meg en telefon, da sier julebordkongen, "æ veit itj korr æ e, med en veldig trist tone. da hadd han våkna i et bøttekott på nova kinosenter i trondheim. å for dem som vet hvor det er, de kan vell lure på hvordan han kom seg inn på nattens tid på en søndag. jiiiha, drekk å pul, ha ei jævla go jul:Pp Hehe Konge:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heigaard Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 oj, har gjort så mye dumt opp igjen åra atte fy.. kan ikke skrive mye av det her.. kan ta en ting jeg var så dum å gjøre, var drita full, stelte meg opp på en stol og sa til alle på festen: se nå.. så bare lente jeg meg framover stiv som en spiker å klaska i gølvet uten så mye som å prøve å ta meg i mot, faen trynet mitt så ut etterpå... er det mulig sier jeg.. da snakka vi skallebank etterpå.. Siter Mvh UFO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hadde vært på parti i øvre telemark og skulle hjem til porsgrunn igjen i en corolla fra starten av 80. Så var det en kamerat som begynte å rope på elgen, vi stoppet så jeg gikk ut for å pisse i samme slengen mens han som kjørte satt igjen. Han var forresten jævli trøtt. Når jeg var ferdig fikk jeg den glupe ideen å vekke sjåføren litt ved å ta løpefart å hoppe opp på taket. Det smalt jo jævli når jeg lanna på ræva på det taket, og sjårføren skvatt så jævli at han pissa på seg. Han klikka i vinkel. I tilegg måtte han sitte med hue på skrå hele veien hjem, for taket hadde nesten knela helt. Men ikke nok med det, nå vi var nesten hjemme og han som satt ved siden av meg hadde sovnet og han som kjørte var omtrent helt vekke tok jeg tak i det stoffet som var i taket på hver side bak, og reiv til som faen. Det var et helvettes bråk. Da holdt vi på å kjøre av veien, og jeg måtte gå hjem siste stykke. En annen gang jeg var på fest og hadde sove litt, voknet jeg igjen og alle hadde sovnet. Da tok jeg en hel vannmelon som party hosten hadde på kjøkkenet, fant fram den største gryta han hadde, kokte opp vann og la vannmelonen oppi. Jeg kokte den lenge, men det skjedde ikke en dritt så jeg la den bare der den lå når jeg fant den, helte ut vannet og satt gryta på plass igjen og la meg til å sove. Dagen etterpå, når vi våknet igjen, var det noen som var veldig keen på litt vannmelon for å få lindret bakrusen. Hu som skjærte den opp fikk seg et sjokk når hele vannmelonen randt utover hele kjøkkenet når hu stakk kniven igjenom. Hu måtte forresten rydde opp :D Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Him kok fylla ble unge og kløe .... :D snart 4 år siden nå , and still paying on it Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 å bli mer full...:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg