Gå til innhold

Det dummeste du har gjort i fylla?

Ranger emnet

liss18

Anbefalte innlegg

mye bra her ja!

var på geilo med masse kompiser og noen skoleklasser fra en naboskole. drakk meg sanseløs og "overså" et tre i det jeg skulle stupe ut i snøen (kun iført boxer vel å merke).

endte med en blodstrøm uten like fra et 9cm kutt i hodet, hjernerystelse og nakkebehandling hos kiropraktor i 2 mnd..

fikk hvertfall permisjon fra skolen en uke :D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

av en eller anna grunn så gjør jeg ikke så mye dumt i fylla, gjør det i edru tilstand da, men satt å drakk med en isbjørnbamse engang og jabba skit,så når jeg kom hjem fra festen så ringte jeg en anna sjåfør og skulle HJEM og handle meg burger, sovna før han kom:P husker ikke en dritt selv

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sparka skoa mi på taket statoil i går hehe.. klatra opp ettern etterpå, blei ikke blid han bak kassa da nei.. tusla inn på sokkelesten etterpå med polarlue på hue og boksern på utsia buksa og kjøpte alt dritt jeg kom over hehe..

jo også en anna gang, var på en fest til en bekjent, hvor verten stakk av og meg og 3 kammerater var igjen.. spiste mat i kjøleskapet hans og maksa anlegget og herja rundt :D skikkelig luksus, så kom verten hjem igjen fra byen og vi stakk til statoil.. på vei til statoil starta morroa. Første vi gjorde var å ta med oss søppla og fordele pent i tilfeldige postkasser på veien til statoil :), så etter vi hadde hivd rund om oss med søppel og helvete og velta noen søpplebøtter, fant vi et gjerde da.. ganske fint plankegjerde faktisk.. men vi syntes det hadde sett mye kulere ut med mellomrom mellom plankene da, så da var vi i gang.. røske røske anahver planke :D hehehe, så bar det avsted til statoil da.. ganske mye uklart på veien ditt men veit det ikke gikk fredelig for seg. Vell fremme på statoil, kjøpte oss litt mat.. herja så si i stykker dassen føre vi stakk videre tilbake igjen, svingte innom parken og rulla oss i blomsterbedda og prøvde desperat å få en tom pose ostepopp til å "flyte" over strålen på ene vannfontenen men gikk ikke.. så da blei vi forbanna og velta så denna.. Så var det avsted igjen da, nå til shell. På veien ditt fant vi en uteligger som sov ganske tungt, så da var det av med beltene alle mann og piske han over rumpa :iconsm han våkna ganske brått og kikka forstørra på oss, der sto vi med de værste fårete sleske glisa og spurte om klokka. Endte jo med at vi slo an en prat med han i 30 min før det så bar avsted til shell, vell framme på shell var det igang og terrorisere de ansatte med allaskens umulige forespørsler. Husker jeg skulle ha "satans mye rekesalat på pølsa" JA det fikk jeg og(noe som seinere blei gnidd utover en bil rett borti gata) Velte sennepsflaskene for og tråkke på den. Og når betjeninga spurte hva vi tråkka på så var det og hyle ut "et dødt dyr" med stor innlevelse, hehehe... så var det videre igjen. fant vi en bil som hadde fått p-bot da, syntes vi var på sin plass og bytte den med en annen bil. Så sjangle avsted før alle falt om på en grass slette oppi der for å nyte soloppgangen i 30min og snakke filosofi snakk av alle ting. Så gikk vi tilbake til kåken igjen, bare litt mere edru(noe som resulterte at vi fikk dårlig samvitighet og prøvde og fikse gjerdet vi ramponerte) fikk til et passelig bra resultat(tror jeg) Så ja. Detta tror jeg må ha vært den mest sinnsyke fyllaturen jeg noensinne har vært med på og den desidert dummeste. Lenge sia men :) hehe.

edit: oh lord de som orker og lese alt detta.

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dommeste jeg har gjort var å bli kjørt hjem til min sviger mor etter å ha funnet meg ganske nedkjølt utslått i en snø haug. jeg greide å sjangle meg innenfor døra hvor jeg da falt om og spyde gangen full av svart gugge Jeger er tingen.

hvor da min sviger mor fant meg. d første hun gjore var å slepe meg inn på bade klede av meg plag for plag og satte meg i bade kare naken.og spylte av meg.

våknet opp i bade kare morgen etter det var litt av et sjokk..hehe

er så gla jeg var så full at jeg ikke husker noe av d..

hun hevder ennå den dag i dag at hun ikke hadde av meg alle klærne men våknet opp med boxeren feil vei. så det er vel egentli ingen tvil.

Opel Vectra 2000 4x4

BMW 320 Audi 100 2,8 v6

Mercedes 190 2,3 16V Mercedes 230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.tjuvlåne en dritstor veivalse for å komme meg hjem fra fest i en by og i tillegg når politiet kom for å stoppe meg prøvde jeg å kjøre fra de og fikk av en eller merkelig grunn det for meg at hvis jeg kledde av meg og kastet klærne på de ville de ikke ta meg igjen...(27 dager på ilseng)

2.kjørte ned en trapp på over 50 trinn i en handlevogn full av øl og endte med brist i nakken etter ett forsøk på å drifte gjennom siste "svingen" (3 dager på sykehus)

3.stjal en utstillingsdukke og kledde den ut som kjerringa til naboen og helte 1.5 liter griseblod over den og ringte han og sa kjerringa hans lå dau utenfor.det hører med til historien at han banket henne hver helg i 2 år før jeg gjorde det og gjorde det for å skremme han så han kanskje fikk en oppvekker.det gjorde vi begge da en idiot ringte politiet og sa at noen hadde skutt ei jente utenfor hos meg og bevepnet politi kom på døra mi klokka 4 om natta og jeg trodde det var naboen som ville sloss så jeg slo ned de 2 første som kom inn på kjøkkenet med en stekepanne...

naboen rørte a aldri igjen og jeg fikk 45 dager på vann og brød.

4.kom hjem til svigers etter en bløt kveld på byen og var drit sulten og kjerringa hadde lagt seg og svigerfar satt i godstolen og sov...fikk det for meg at grillpølsen hadde vært digg(liker det vanligvis ikke)så jeg henta ei pakke og fylte lommene til svigerfar med 5-6 pølsen,helte på litt dram og tente på stakkaren....ble vann å brød den kvelden og men vi gliser av det idag(10 år siden)

5.møtte ei jente på fest en gang som jeg skrøt på meg allverdens ting for å få med på nachspiel uten helt å tenke meg om og fikk omsider hun og venninna-fra-hælvete til å komme etter en bytur.

venninna kom rundt kl 0230 tiden på natta og utbrøt ved ankomsten at det der er da faen ikke noe cab...hææ tenkte jeg men kom på at jeg hadde lovt henne å kjøre dem hjem i "caben" min dagen etter...problemet var at jeg ikke hadde noe cab men en stv og da venninna skulle ringe hu jeg ville skulle komme for bringe det usanne budskapet ba jeg hun bare gå inn på festen så skulle jeg ta meg av "cab-prosjektet"

etter mange telefoner til kjente og kjære fant jeg fort ut at ingen ville låne meg en cabriolet så det endte med at jeg og 2 kompiser skjærte taket av bilen midt på natta.

verken jenta,mine 254 naboer eller lensmann syntes det ble noe god ide og endte opp uten dame,bil og fest da noen syntes ting hadde tatt litt vel av:w00t

6. har vel gjort mye mer men med tanke på min posisjon i dag bør jeg vel ikke røpe mer

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. ble dumpet av en x da jeg var 16 på en fest, hadde akkurat fått lett lappen å hadde syklen utenfor så bestemte meg for å stikke, xen hev seg på å sa jeg ikke fikk lov til å kjøre, som om jeg brydd meg da, kjørte av sted å hun klamret seg fast, jeg fant den lengste bakken i byen å tømte gira nedover. 50 meter før et kryss etter utallige beskjeder om å stoppe fikk hun slått litt vett i den tynne skallen min og jeg stoppet. hun har aldri sitti på sykkel siden, men vi er fortsatt venner.

2. meg å to kompiser var på byen å pilset, jeg hadde lånt bilen til onkel siden de var på ferie en jaguar xj6. den skulle egentlig stå hos kompisen min over natta, men så endte det med bråk på byen å den ene kompisen min ble taua etter å ha slått te en snut, å siden vi var ganske gira hentet vi bilen brant av gårde fulle som fy for å få tak i krutt å fenghetter, skulle faen meg sprenge hele kammere, fikk tak i krutte men tak gud ikke noen fenghetter. så kl 08.00 sto vi sån halve edru utenfor politi stasjoene å ventet på kompisen.

3. møtte en tidligere eks som bettyde veldig mye for meg på en fest hos en kompis, var drita å ble helt satt ut kjørte avgårde i min da audi a4 turbo 5 min sener dro jeg av veien i 160, 400m med bremsespor i ei grøft over noen høye kummlokk gjennom et skilt ut på veien igjen å fikk stoppet i innkjøringen til et boligfelt. ble ei dyr natt det der.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dommeste jeg har gjort var å bli kjørt hjem til min sviger mor etter å ha funnet meg ganske nedkjølt utslått i en snø haug. jeg greide å sjangle meg innenfor døra hvor jeg da falt om og spyde gangen full av svart gugge Jeger er tingen.

hvor da min sviger mor fant meg. d første hun gjore var å slepe meg inn på bade klede av meg plag for plag og satte meg i bade kare naken.og spylte av meg.

våknet opp i bade kare morgen etter det var litt av et sjokk..hehe

er så gla jeg var så full at jeg ikke husker noe av d..

hun hevder ennå den dag i dag at hun ikke hadde av meg alle klærne men våknet opp med boxeren feil vei. så det er vel egentli ingen tvil.

anmell ho for voldtekt... :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.tjuvlåne en dritstor veivalse for å komme meg hjem fra fest i en by og i tillegg når politiet kom for å stoppe meg prøvde jeg å kjøre fra de og fikk av en eller merkelig grunn det for meg at hvis jeg kledde av meg og kastet klærne på de ville de ikke ta meg igjen...(27 dager på ilseng)

2.kjørte ned en trapp på over 50 trinn i en handlevogn full av øl og endte med brist i nakken etter ett forsøk på å drifte gjennom siste "svingen" (3 dager på sykehus)

3.stjal en utstillingsdukke og kledde den ut som kjerringa til naboen og helte 1.5 liter griseblod over den og ringte han og sa kjerringa hans lå dau utenfor.det hører med til historien at han banket henne hver helg i 2 år før jeg gjorde det og gjorde det for å skremme han så han kanskje fikk en oppvekker.det gjorde vi begge da en idiot ringte politiet og sa at noen hadde skutt ei jente utenfor hos meg og bevepnet politi kom på døra mi klokka 4 om natta og jeg trodde det var naboen som ville sloss så jeg slo ned de 2 første som kom inn på kjøkkenet med en stekepanne...

naboen rørte a aldri igjen og jeg fikk 45 dager på vann og brød.

4.kom hjem til svigers etter en bløt kveld på byen og var drit sulten og kjerringa hadde lagt seg og svigerfar satt i godstolen og sov...fikk det for meg at grillpølsen hadde vært digg(liker det vanligvis ikke)så jeg henta ei pakke og fylte lommene til svigerfar med 5-6 pølsen,helte på litt dram og tente på stakkaren....ble vann å brød den kvelden og men vi gliser av det idag(10 år siden)

5.møtte ei jente på fest en gang som jeg skrøt på meg allverdens ting for å få med på nachspiel uten helt å tenke meg om og fikk omsider hun og venninna-fra-hælvete til å komme etter en bytur.

venninna kom rundt kl 0230 tiden på natta og utbrøt ved ankomsten at det der er da faen ikke noe cab...hææ tenkte jeg men kom på at jeg hadde lovt henne å kjøre dem hjem i "caben" min dagen etter...problemet var at jeg ikke hadde noe cab men en stv og da venninna skulle ringe hu jeg ville skulle komme for bringe det usanne budskapet ba jeg hun bare gå inn på festen så skulle jeg ta meg av "cab-prosjektet"

etter mange telefoner til kjente og kjære fant jeg fort ut at ingen ville låne meg en cabriolet så det endte med at jeg og 2 kompiser skjærte taket av bilen midt på natta.

verken jenta,mine 254 naboer eller lensmann syntes det ble noe god ide og endte opp uten dame,bil og fest da noen syntes ting hadde tatt litt vel av:w00t

6. har vel gjort mye mer men med tanke på min posisjon i dag bør jeg vel ikke røpe mer

Haha dette her tok kaka :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

av og til går man på en smell, og man merker det ikke før ei stund etterpå:) men er forøvrig veldig glad i "mamma" og ungen:) er bare en litt kinky situasjon for min del:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til går man på en smell, og man merker det ikke før ei stund etterpå:) men er forøvrig veldig glad i "mamma" og ungen:) er bare en litt kinky situasjon for min del:D

Du er ikke den eneste som har gått på den smellen... håndterte det greit jeg,men hun håndterte ikke meg,tydeligvis..

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider