Gå til innhold

Det dummeste du har gjort i fylla?

Ranger emnet

liss18

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1.tjuvlåne en dritstor veivalse for å komme meg hjem fra fest i en by og i tillegg når politiet kom for å stoppe meg prøvde jeg å kjøre fra de og fikk av en eller merkelig grunn det for meg at hvis jeg kledde av meg og kastet klærne på de ville de ikke ta meg igjen...(27 dager på ilseng)

2.kjørte ned en trapp på over 50 trinn i en handlevogn full av øl og endte med brist i nakken etter ett forsøk på å drifte gjennom siste "svingen" (3 dager på sykehus)

3.stjal en utstillingsdukke og kledde den ut som kjerringa til naboen og helte 1.5 liter griseblod over den og ringte han og sa kjerringa hans lå dau utenfor.det hører med til historien at han banket henne hver helg i 2 år før jeg gjorde det og gjorde det for å skremme han så han kanskje fikk en oppvekker.det gjorde vi begge da en idiot ringte politiet og sa at noen hadde skutt ei jente utenfor hos meg og bevepnet politi kom på døra mi klokka 4 om natta og jeg trodde det var naboen som ville sloss så jeg slo ned de 2 første som kom inn på kjøkkenet med en stekepanne...

naboen rørte a aldri igjen og jeg fikk 45 dager på vann og brød.

4.kom hjem til svigers etter en bløt kveld på byen og var drit sulten og kjerringa hadde lagt seg og svigerfar satt i godstolen og sov...fikk det for meg at grillpølsen hadde vært digg(liker det vanligvis ikke)så jeg henta ei pakke og fylte lommene til svigerfar med 5-6 pølsen,helte på litt dram og tente på stakkaren....ble vann å brød den kvelden og men vi gliser av det idag(10 år siden)

5.møtte ei jente på fest en gang som jeg skrøt på meg allverdens ting for å få med på nachspiel uten helt å tenke meg om og fikk omsider hun og venninna-fra-hælvete til å komme etter en bytur.

venninna kom rundt kl 0230 tiden på natta og utbrøt ved ankomsten at det der er da faen ikke noe cab...hææ tenkte jeg men kom på at jeg hadde lovt henne å kjøre dem hjem i "caben" min dagen etter...problemet var at jeg ikke hadde noe cab men en stv og da venninna skulle ringe hu jeg ville skulle komme for bringe det usanne budskapet ba jeg hun bare gå inn på festen så skulle jeg ta meg av "cab-prosjektet"

etter mange telefoner til kjente og kjære fant jeg fort ut at ingen ville låne meg en cabriolet så det endte med at jeg og 2 kompiser skjærte taket av bilen midt på natta.

verken jenta,mine 254 naboer eller lensmann syntes det ble noe god ide og endte opp uten dame,bil og fest da noen syntes ting hadde tatt litt vel av:w00t

6. har vel gjort mye mer men med tanke på min posisjon i dag bør jeg vel ikke røpe mer

Tror ikke jeg ville skrevet navnet mitt noen plass som kan assosierest til dette :P haha :hellothere: Pent ;)

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Du er ikke den eneste som har gått på den smellen... håndterte det greit jeg,men hun håndterte ikke meg,tydeligvis..

var vel en litt anna aldersgruppe det er snakk om

:titties:

hehe, men håndterer det tålig greit:)

samme kvelden endte jeg forøvrig på countryfest, det var og en dum ting å gjøre på fylla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel en litt anna aldersgruppe det er snakk om

:titties:

hehe, men håndterer det tålig greit:)

Niks... var solid aldersforskjell der. Men siden hun var 24 i toppen og jeg neppe passerer 25 noen gang der oppe,så funket det ok...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
dumeste jeg har gjort passer segf ikke her da loven,s lange arm stadig snoker her. men kan jo inrømme at jeg har slått pikken i øyet på ei ukjent jente som satt i soffan på en fest jeg var på.. også har det jo seff vert noe slossing og dritt jeg ikke har vert så stolt av.. løpt naken rundt i hemsedahl har jeg , sitti i fyllearesten i moss og medfølgende 6000kt i bot.. osv hehe

blir ikke sjokka siden du er fra Tomter, mange værstinger der... hehehehe, kjenner ikke en som har hatt en rød xr3i med knust bakrute der? som hadde noe bikkjer og bor rett ved asylmottaket borti der? Hadde en van også trur jeg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis(?) ikke hatt så mange turer i fylla, dessuten prøver jeg å virke normal og avslappa i fylla...

MEN

Første fyllekula mi tok jeg med dama, og med sitronlikør(fy FAEN for noe drit)... Det værste jeg -husker- av den kvelden var at jeg tilta totalt og hoia med når de begynte å spille botten anna på festen og jeg synes egentlig det sier sitt :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. veit ikke hvor jeg skal begynne jeg...

jeg bruker å stå i baktpotetkø etter byen :P plutselig en natt var ikke den vanlige boden der.. så jeg gikk til den andre potetboden og kjefta på de fordi han andre potetmannen ikke var der :P

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gjort et tappert forsøk på å slå i hjæl en fotoboks med en brøytestikke

*Tatt beina fatt etter fest sammen med en kamerat for å komme oss fra Mosby til Flekkerøya (LANGT)Fikk haik med en limmo fra Strai til byen. I byen prøvde 3 karer å rane oss, kameraten min ble dritforbanna og ba de komme seg til helvete vekk og jeg fikk lattis for jeg hadde ingen penger.

Fikke haik videre fra blørstad så det gikk fint.

*Prøvd å slå en fyr av en moped i fart med en 2-4.

*Kasta røykbomber inn på et diskotek og bomba personalet med fyrverkeri fordi de hadde beslaglagt drikkevarene mine. Det var visst rusfritt:D og jeg var 16 så de hadde visstnok rett til det:S (Tror fortsatt ikke på det der)

*Tent på en bombe av bensin, diesel og nitroglyserin, med en thunderking som tennsats. Dritten slokket så jeg gikk tilbake for å tenne på nytt 3 ganger:thumb

*Satt fartsrekord ned flekkerøytunellen på blades. Over 100 (hang etter en trimma moped)

*Mekka noen throw-ups som så jævlig råe ut der og da, men når jeg så dem edru så hadde jeg mest lyst til å gå og male over dem.

*Vært uoppmerksom på byen og fått knips i drinken min, noe som resulterte i at dama ringte legevakta fordi jeg oppførte meg "uvanlig". Legevakta ringte plutselig opp på min mobil og lurte på om ikke jeg ville komme opp en tur, og jeg sa at "det kan jeg jo godt, men jeg har drukket litt da." de sa at det gikk fint så jeg fortalte dem at jeg stolte på dem, men syntes det virka litt rart at jeg kunne kjøre på 12 pils et par glass vin og en cognac. Da ble de litt stressa og sa de skulle ordne en taxi til meg, noe jeg satte veldig pris på. (Var glad i alle jeg) Vel framme på legevakta så ble de fort lei av meg for jeg skulle ut å røyke hele tiden og de måtte låse meg inn hver gang. Og jeg var veldig fascinert av en HELVETES SVÆR sopp jeg mente jeg hadde sett utenfor:hvaskjera

Det er masse mer, men nå gidder jeg ikke skrive mer

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel framme på legevakta så ble de fort lei av meg for jeg skulle ut å røyke hele tiden og de måtte låse meg inn hver gang. Og jeg var veldig fascinert av en HELVETES SVÆR sopp jeg mente jeg hadde sett utenfor:hvaskjera

Fy faen så BRA:D

Nei beste jeg har må være at jeg var på 16. mai fest ute, traff en del folk, både kjente og ikke kjente, drakk en del, det også både kjent og ukjent.

Husker ikke mye av kvelden, men våknet 17. mai med jævlig vondt i armen, forsto ikke hva jeg hadde gjort, før jeg kom på skolen den 18, da en i klassen min forklarte hele storyen:

Jeg hadde stått å snakket med en jente der, så hadde en fyr slengt dritt til meg, jeg hadde brølt tilbake at det kunne han prøve å komme å si opp i ansiktet, fyren kom mot meg og idet han hadde åpnet kjeften hadde jeg dratt til han så han ble liggende nede, så hadde jeg bare gått.

Fyren kom bort til meg på en fest senere og sa unnskyld osv, jeg sa det var greit.. Jeg visste jo ikke hvem han var, hadde ikke sett han før:P

armen er fortsatt mongo, var sannsynligvis knekt den gangen:P

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste historien jeg kommer på er om en kompis av meg.. an er fisker og ikke helt tam...

han hadde kjøpt seg en to ukers tur til tyrkia. men etterhvært fant han ut at det var ganske digg der. så han blei der i litt over 2 mnd! men på siste festen der så våknet han opp i sør sverige! han hadde da blitt med ei svensk jente han hadde truffet der hjem! og da blei han i sverige i 4 mnd ca før han kom hjem til norge. evig lang fylle kule fortalte han. og ca 200 tusen fattigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, føles ikke helt bra å gå ut "offentlig" med dette, men skitt au!

* Sovna på WC på restaurant/bar i Lillehammer (drit migende full), våkna av meg selv, 2,5 timer etter stengetid. Alarmen går selvfølgelig, og en passe irritert eier kommer etter ti minutter til unnsetning. Forklarer situasjonen, og eier starter nesten å le. Nye rutiner vedr. sjekk av toalett etter stengetid har jeg hørt rykter om.

* Lagt meg til å sove under trappa i "smuget" i Lillehammer (byens beste sted å urinere). Hadde krøpet godt sammen langt under trappa (der det var størst sjanse for at ingen hadde pisset). Dette var i November (-6*C), men ble heldigvis vekket av politi. Var blitt såpass edru at jeg kom meg ut av situasjonen ved å ringe etter skyss.

* Vors hos en kompis, en av de første gangene jeg drakk, shotting og øl hele kvelden. Alle vil til byen, ringe taxi. Fem minutter før bilen kommer blir jeg dårlig, og blir liggende på sofaen. Får bøtte å spy i, resten drar. Våkner dagen etter da kompisen står opp. Resultat: Godt over dekket bunn i bøtta med spy, spy på armlene og pute i begge ender av sofaen, spy på gulvet tilsvarende steder, spy på musematte, mus og pc-skjerm i tilknytning til sofaen. Relativt lite fornøyd kompis, og en skikkelig bad hangover selvfølgelig.

* Sist, men ikke minst, og denne er jeg flau over. Jeg og en kompis tar et par "drammer" (vodka + blandevann) på en onsdag, viktig å understreke et par, siden jeg skal på jobb dagen etter. Ser på konserter på DVD og har det hyggelig, og sovner etterhvert. Våkner i tide, og kjører på jobb til kl 10. Føler meg helt fin, og er sikker på at jeg ikke har promille. Litt tung i hodet på jobb, men sånn pleier det å være dagen derpå. Tenker ikke mer over det før kompisen min sender melding til meg ved 3-tida, om at vi har tømt 3 litersflasker med forskjellige typer vodka, og vært oppe til kl. 05.30!

HATER fyllekjøring forøvrig...

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja mye rart som har sjedd på fylla ! ( men sjelden bråk )

for dere ejnter på lillestrøm , nærmere bestemt klimt, så var det en gang fo ca tja 3 år siden tror jeg at doen deres ikke var åpen på en hel kveld om trent ! * rekker hånda i været* Min skyld ! jeg å så godt og sov over do skåla der ( litt vel mye alcohol kan man si ! :D

tja jeg ver på hamar og var lettere bedugget av god hjembrent. kvelden ute påbyen var slutt og plutselig slenger det seg ei jente rundt nakken min og skal ha meg med hjem på nasj . ( jeg var fersk på byen og greier gå jeg og kompisen min ble med isse 2 . det blei mye morro den kvelden men nå i etter kant kan jeg konstatere at jeg har snart ei 4 år gammel datter og de tidene før hu kom kløadde kølla no jælig :Dnår det skjedde var det det dummeste jeg hadde gjort ever men i etter tid er jeg glad for det !

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider