pacecar Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 kan ta noen få hehe ;) våknet opp i en papp kartong med oljete deler fra demonter mc sykkel..skjønner lite da..har også klart å velte mc sykkelen..(ca 150 m hjemmernfra dette ) tumbler meg ut av garasjen å har hverken sko eller jakke???? de blir funnet av en nabo i hagen senere på dagen.. ... 2 : kranglet med venner som absolutt skulle se på strippere på Kypros og gi dem drinker osv:hammer så når vi skulle gå fikk vi en feit regning,så måtte gi dem alt vi hadde (selv det var ikke nok,men vi slapp unna med det..var noen tusen det gitt )så på utsiden så var jeg så forbanna at skjelte dem ut og tok turen hjem til hotellet alene(var første kvelden dette) hvem tror dere ikke fant hotellet og måtte sove i en park etter å brukt 500 på taxi :pray Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Tja...var på bygdefest og hadde fått i meg noen øl da en kompis kom med no sterkere saker som jeg tok meg en slurk eller 10 av, som sagt jeg husker ikke mye fra klokka var halv ti til neste morra.Det var vist noen skikkelige slåsskamper der men jeg husker ikke engang at jeg ringte etter bil hjemmat. våkna neste morra med en fryktelig vond fot og et stort brennmerke på overleppa. Foten ble vond etter at jeg gikk skikkelig på snørra, noe som endte med at mine kompiser på ca. 70 kg måtte bære meg på 105 kg til bilen. Brennmerket kom etter at jeg klarte å ta røyken til en kamerat, bomme på kjeften og sette den i overleppa, var en skikklig fest. Ellers har jeg kjørt av med moped langt til skogs i ca 60 km/t, reiste meg uten ei skramme. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 1. Lese om meg selv i lokalavisa etter å ha hatt kjærlighetsorg. Drakk meg så full at jeg måtte på sykehus og nesten pumpes(husker ikke en dritt) 2. Våkne opp til noen kamerater på hybel i bare håndduken etter å ha vasket klærne mine i vaskemaskin(første gangen). På hybelen var det 4 jenter *flaut* og jeg satt i ro i sofaen. 3. Våkne opp uten boxer sammen med ei i en sofa med fullt av folk sovende rundt omkring. Godt med karsk;) Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Tja. Den siste dokumentasjonen fra kvelden er dette bildet: Neste morgen voknet jeg opp med en veiarbeidskjegle på rommet. (De er MYE større enn de ser ut ifra bilen. :P) Jeg fikk virkelig føle "fylleangst", har ikke fått vite så mye mer om den kvelden, siden jeg flykta til hammerfest i 14 dager rett etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja, og så er det 60% med noe rart i, var totalforbudt i mange år pga. et opiat i innholdet. Anbefales ikkedamndamn Nja, Absint kom til en stund før århundreskiftet i Sveits, og spredde seg som en mote til spesielt Paris og Bohemerne. Våre store diktere, forfattere og malere drakk absint, så som Ibsen og Krogh. Det ble vanlig å ha sin 'Grønne time'. :) Absint inneholdt en plante som heter Malurt. Malurt ga en viss galskap. Morsomt nok heter planten Malurt "Tsjernobyl" på russisk. ;) I Sveits ble Absint forbudt etter en bondes drap på sin kone. Han tok et glass Absint, før han drakk fire glass vin, tre konjakk, noen øl, enda fire glass vin og rundet med et glass gin. Etter det skjøt han sin kone med en hagle. Absinten fikk skylden. :P Men den absinten du får på polet i Norge inneholder ikke Malurt, selv om du vel får med malurt i Øst-Europa? Kanskje i Spania også. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Oj... Dette er vel heller en tråd jeg skulle oversett da men, for her er det faan meg vært mye fyll! Kan ta noe av det, men det værste tror jeg ikke egner seg offentlig. -Våktnet med diverse veninder, avkledd og jævlig. Det er så inni hællvete flaut, i allefall hvis noen husker mer enn det de involverte "husker".(kremt,kremt) -Har en egen evne til å fortelle folk hva jeg EGENTLIG mener om dem. -Møtt opp på døra til typen til ei veninde av meg å dengt han helseløs.(ikke populært sånn med en gang, men ganske populært etter at det ble slutt mellom dem) -Angripe folk jeg ikke liker. -Rassere kiosker og bensinstasjoner,plage politifolk, sette opp vegsperringer. -blækka en gang,og våknet helt annet sted enn jeg kan huske at jeg var. våktnet om morgenen i jævli fin form. Hadde sovna i 11-tia om kvelden. La merke til at det lå ei på sia av meg, og alt av klær lå på golvet. Konstanterte at dama var pen, fikk på meg klærne i en fart og gikk ut av rommet og ut på gårdsplassen. Var faan meg flere mil i fra der jeg dro på fest for faan, og ikke vet jeg hvem som bodde der. Har flere MYE styggere damehistorier enn det der, men egner seg slett ikke offentlig!(innebærer div. puling) -gått en hel kveld i den tro at jeg faktisk kunne snakke islandsk. -sovna på en parkeringsplass i Verdal, med hodet mot fronten mot en audi. -Vasket tilfeldige biler i lyskryss med stjålet kost fra bensinstasjon. -spydd i senga til ei veninde. Det er i allfell noe av det jeg har fåretatt meg som jeg husker. Fy faan så gøy det har vært. Storkoser meg på fest,og ler av alt det domme jeg gjør. Gleder meg bare til neste helg nå =) Kom med mer da folkens, gøy lesing dette her! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 våknet opp på utallige ukjente plasser. rotet med de verste jentene. kjørt moped med folk på. spist frukost i et badekar i hagen med 2 stk i. div blotting og utkledning. fyllearrest. og sikkert mye mye mer som jeg ikke husker (i dag tidlig vekket mamma meg når jeg lå oppå dyna mi i full utkledning.... var å skotret i går:D) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 var dum nok til å drekke på løp, vokna opp dagen etterpå fyllesyk og skjelven og skulle ut første heat i bilcross junior.. ekke rart jeg endte på 5.plass det heatet for å si det sånn.. klarte også natt til 17.mai å få bot for drekking på offentlig sted, snuten tok øl'n min også gikk han, jeg fulgte etter å ropte: snuten, kom her, jeg skal se deg helle ut øl'n for jeg stoler ikke på deg, så begynte han og helle og mens han helte sa han: kan du hjelpe til så vi blir ferdig i dag? Meg: haha nei, er så gøy å se snut gjørra dritt-jobber.... fy faen han flippa og det skjer ikke en gang tell ass.. fysj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 våknet opp på utallige ukjente plasser. rotet med de verste jentene. kjørt moped med folk på. x2. men alene på mopeden heldigvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 hoho, bra lesning på en søndag.. følte meg plutselig ikke så ille :P det dummeste har vel vært å drekke meg sanseløs.. rett og slett. og det resulterer jo i mye som ikke er så gøy dagen derpå.. :] værste søndagen var da jeg våkna ved siden av en jeg absolutt ikke tåler trynet på. ikke visste jeg hvor jeg var, hvem jeg var hos, hvor tinga mine var, hvorfor jeg var der.. og jeg hadde den værste hodepinen jeg har opplevd. og selvfølgelig hadde jeg ca ikke hadde strøm på telefonen.. :) og på russetreff på lillehammer var jeg millimetere fra å slå til en som bytta tema når vi prata sammen.. :wonder: kan vel kalles filleting å bli sint for, så det var jo litt dumt :) har forsåvidt ingenting imot gutten og har ikke for vane å bli voldelig :P ellers våkna jeg i dag med klissvåte bukser og sko, kutt i toa, masse insektstikk på armer, knær og lår :partyon: troooor jeg kjører neste helg.. :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 kjøpt meg champiss flaske til 2200,- på byen...10 min etter var jeg i arresten... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hmmm.. Nå har ikke jeg drukket så veldig mye det siste året (ca. 1 vinflaske til sammen), men har jo en bitteliten liste fra mine "yngre dager da" :) - Våknet opp i ei av sengene til tvillingbroren til en veldig god kompis av meg (han sov i andre senga) en fredags morgen, med "Åse Finnøy" og ett telefonnummer stående speilvendt over hele trynet :P Da var det rett på skolen og ha "gym" etterpå. Så fyllesyk har jeg aldri i hele mitt liv vært før (noe som da resulterte i ei skikkelig kraftsalve av en fis inne i garderoben. Folk turte og stikke hodet innenfor døren for og sjekke etter 25 min :D) - Knagget ned en utrolig koslig kar for vi skulle sjekke "om jeg kunne bokse". Han ble dratt med inn og slengt i dusjen med iskaldt vann. Når jeg kom til meg selv dagen etterpå hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg gav han en helflaske som plaster på såret :P - Våknet opp "ved siden" av bestevenninden min. (Jeg våknet opp på sofaen, hun på madrassen, for hun breiet seg så jævlig :P) Men det beste er det faktisk min egen far som står for; Han sprang ned en lokal bakke der vi bodde før (når han var ungdom) i mongodrit-fylla med en frakk (holdt den ut som en kappe) fordi han trodde han kunne fly :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 knust to ruter på jobben og slått tel en kar. våkna opp i buret dagen etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Ler meg skakk :D Verste kula var vel når jeg hadde på meg skoa feil, knuste speilet i gangen, falt ettelleranna sted (endte med 2 store arr på ryggen), søle vann over nesten hele huset; la kraner stå på osv. Legge mobiltlf i brødskuffen. Pluss at jeg falt på badet med lillesøster'n stående, dagen etter, hvor hu spurte hvor mye jeg hadde hatt i meg, stakkars jenta vart skremt. Alt på en kveld/natt, aldri mer! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liss18 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Haha, mye morsomt her ja:lol: Siter * Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg