Gå til innhold

Det dummeste du har gjort i fylla?

Ranger emnet

liss18

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Verste eg har gjort i fylla??

1.Hatt shottekonkuranse med Hot`n sweet det eg ikke fikk med meg var at han andre fyren hadde shotteglass mens eg satt og shottet på et kjøkkenglass vet ikke hva eg tenkte på men eg husker ikke så mye mer fra den kvelden ps: Hot`n sweet og Hjemmebrent 96% funker bare så alt for godt rådes på det sterkeste...

2. Begynne og drikke i aalborg i danmark så gå på byn og finne ut at dagens spesial var shotter Alle kr10,- Det ble MANGE for mange husker ikke stort mer bortsett fra at eg vokner opp på en strand en STOOR strand aleine aner ikke hvordan eg kom dertil men det var langt tilbake til aalborg 1200 spenn i taxi og du kommer langt med det i taxi i danmark (Tror eg) var rimelig fyllasjuk virket VELDIG langt i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,mye bra her,jeg haaar endel dumme ting,men kan nevne nånn,

vrake bilen=/ den va væærst,lærer av sine feil da=)

.å våkne med cd spiller fult av div ting hehe,sparka ut frontruta på bilen i fyllesinne,hehe mye dumt,så spise jeg det som er inni et brannslokkings apperat engang,fyyysj,bør ikke prøves,hehe så har en dårli uvane med å rinhe jenter,hehe mange som har det ser jeg,mye duumt,kunna skrivd mer men dette er noe av det værste=) hehe

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liste:

*Ta på rolerblades, drikke en flaske koskenkorva og henge etter en kamerats blodtrimma moped i over 100 km/t ned flekkerøytunellen.

*var på fest hos en kamerat og mora hans hadde en bmw 320 som vi bestemte oss for å ''låne'' inn til texaco for å kjøpe mer røyk. Når vi lå i ca. 180 km/t hørte vi sirener.( noe som viste seg bare å være bakgrunn til musikken (2Pac) men vi fikk grisenoia.

*Bli med ei dame hjem fra fest og så glemme hva hun het da vi skulle til å sette i gang. (hun ville at jeg skulle si navnet hennes)

*Grille flintstek i plaskregn med bensin på grillen fordi tennveska ikke ville brenne.

+ VELDIG mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå.

mer kommer etterhvert

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på en plen å pisse med pilsa i hånda så kommer politi bilen forbi.. satt fra meg øla å gikk fort avgårde da. hehe. ikke gjort så mye dumt... bare masse synging å tlf ringing :P

Synger sykt mye på fylla.. kan alle tekstene å alle sangene da.. tror jeg.... hehehhe :afro

cosworth powered

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans, du e en taper. Folk me brilla pleie være stille og inneslutta, lær av dæm!

Krøllan dine e mer nørdy enn brillan mine,så bare hold flabben på dæææææ..!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var vel jul for 2 år siden tror jeg... 2 uker til julaften, og er på vors me en kompis... vi drikker alt muli, fra øll til sterkognitti. formen ble meget fin, og vi sjanglet oss avgårde til puben ( ca 1 km. fin tur å oppnå pubstabilitet på) og der var det skitpreik og mere drekkking. begynte hjemover i tretida, og fant ut at nachspiel var en god ide... i alle fall når man hadde vert hjemom og henta mer brennjakk og finni ut at det var hett ute, og i så anledning tatt me seg gilette mach3 og barberskum. dro på nachspiel, og det var det siste jeg huska. våkna hjemme dagen etterpå.... skallebank til tusen, ser på puta, den er rød.. av blod. klør meg i huet, og kjenner null hår. ser på nattbordet, der ligger høvel`n og barberskum. går på badet, nesten hårløs!!! konstaterer fort at det var dårlig arbeid kvelden før, blir nødt å ta resten i bakrusen, og ser også at jeg tydeligvis har prøvt å skjære av meg ørene. værst var det for dama til kompisen som jeg var hos, hu hadde skamklipt seg sjøl me kjøkkensaks.....

edit: det verste var trynet til besteforeldre og mor når jeg kom hjem til jul.... fy f.. å dem lo!!!

med hilsen "fyllekula"

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liste:

*Ta på rolerblades, drikke en flaske koskenkorva og henge etter en kamerats blodtrimma moped i over 100 km/t ned flekkerøytunellen.

Sånn totalt of topic. Hvordan gikk det med Blades'a? Gjort det samme for mange år siden. Problemet var at når jeg kom frem var den plast spaceren mellom kule lagerne blitt så varm at den hadde smeltet. Alle 8 hjula kunne bare kastes da hjul og hjullager satt bom fast. 4 km med fart på 80-110 km/t er ikke å annbefale. Merket du noe på dine? Eller var det bare mine som hadde ekstremt dårlig kvalitet?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider