Hansy Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Å fyttikatta,så tøff du er Mr_Ford,på forumet i fylla og greier,jeg vil bli som deg når jeg blir stor. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 vrasfor deg!!! pungslikker Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ikke rart det er 18 års grense for å handle pils.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ikke rart det er 18 års grense for å handle pils.. Nei, en kan nok argumentere for grensen. Jmf. totalkonsumteorien og sykdomsteorien. Eventuelt modeller, om du foretrekker det. Gyllen regel: Dersom forumet du frekventerer ikke har en dedikert fylletråd der man poster piss i fylla, som f.eks. Finalgear, da frastår man fra slike aktiviteter. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Skulle vært alkolås på pcen til Mr_Ford Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 loool :P er sånn ca fyllasjuk idag så har fått min straff Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 dummeste i fylla? tok med meg de fleste som var på festen, og gikk på jobben. så var det pallejekk-dragracing til vekteren kom å kastet oss ut :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 dummeste i fylla? tok med meg de fleste som var på festen, og gikk på jobben. så var det pallejekk-dragracing til vekteren kom å kastet oss ut :P haha..! dritbra:P Lo litt av den kan du si. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 ja, det var arti.. husker eg satt inni stortrucken med nøkkelen i handa og lurte på om jeg skulle kjøre litt, men tok pallejekken istedenfor.. tror det var et klokt valg, mens man var drita full :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Feira bursdag det :P hehe Og ingen visste hva som hadde skjedd med kneet ditt? :P haha, sånn er det å bli gammal! :P glatt gress og asfalt... skulle sikkert "hoppe" opp på asfalten fra gresset.. funka dårlig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 haha, sånn er det å bli gammal! :P glatt gress og asfalt... skulle sikkert "hoppe" opp på asfalten fra gresset.. funka dårlig :P Jaggu! :D hehe, hørtes ehm. smart (?) ut.. :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Jaggu! :D hehe, hørtes ehm. smart (?) ut.. :P ikke akkurat.. jeg lærte :) så i helga tar man det rolig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 ikke akkurat.. jeg lærte :)så i helga tar man det rolig.. :) ...men husker du det til neste helg...?:heyyou: :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 ang fylla. Fest hos Sten Spellemann ikveld. Ta med godt humør, sprit og kvinnfolk! Only good music! CC: 1 shot 60% for eieren. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 ...men husker du det til neste helg...?:heyyou: :D pfft ;) huska det nå i helga og neste helg forsvinner hele bygda til Sunne, så da tviler jeg på at jeg sitter igjen her aleine å drekker :angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg