Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 OK først beklager for å lage enda en avtr tråd OG jeg visste ikke hvor jeg skulle spørre om dette her siden jeg er ny her. MEN jeg søkte og søkte men ingen forklaing på problemet mitt,, nå jeg er ikke amatør har gjort det mange ganger før så jeg skjønner ikke hva som er galt her, lager avtr, på 120x120 under 100 kb så prøver jeg uploade via PC , så funker det ikke, så laster jeg den på Photobucket bruker URL så funker det heller ikke. her er noen av avtrs jeg prøvde å bruke hvis noen kan hjelpe setter jeg pris på Takk Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Funker fint til meg. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 =| dette skjønner jeg ikke ... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Du får ikke opp noe feilmelding eller noe? Jeg har aldri hatt noe avatar-problem på bilforumet.no EDIT: Nå byttet jeg; 0 stress det :\ Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 uansett hva jeg prøver så kommer bare det sølve exempelet ... som er på nå =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Du har ikke glemt å trykke på lagre endringer da? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 nei så klart har jeg ikke glemt... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 ingen som kan si hva som er galt ? =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Du husker å hake av "Bruk egendefinert avatar"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 jess funker ofrsatt ikke... prøvde til og med bruke Explorer istedenfor FF Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg