Gå til innhold

Alle som bur austafor Strynefjellet:

Ranger emnet

Papi.

Anbefalte innlegg

Ok, eg bur rett attmed riksveg 15, austover mot Strynefjellet. Her går vegen enten mot Oslo, Trondheim, eller desse traktene. Iallefall mot austlandet. Uansett, no, for fem minutt sidan, køyrte ein kolonne med sportsbilar av ymse slag forbi. Mazda RX7, Nissan Skyline, Nissan 200, Lamgorghini, Ferrari, amerikanarar, og noko til. Då eg ikkje er kjent med andre bilmodellar enn dei som eg har særskilt kjennskap til, kan eg ikkje nevne andre modellar og liknande. Bileter vart heller ikkje tekne, då eg vart lamslått av den kolonna med bilar som køyrte forbi. Talde iallefall tolv bilar, og ein kunne høyre dei SVÆRT godt. (er så heldig at eg bur attmed ein long, oversiktleg vegstrekning, som gjer god med rom for forbikøyringar og litt moro i form av akselerasjon. Er usikker på kva nasjonalitet dette var, men såg både raude, kvite og gule skiltplater, så godt mogleg det var ein godt blanda kolonne.

Så, dei som er på austsida av fjellet, ver gjerne på vakt! Kan hende de vil sjå denne rekkja eg fekk glede av å sjå i dag!

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg ikke skjønte mye av dialekta di, så skjønte jeg såpass at det du har sett er nok Furball5000 bilene =)

http://www.furball5000.co.uk/viking/itinerary.php

Er nesten det samma opplegget som Gumball 3000, bare på norske veier. Har også vært tatt opp i en annen tråd av en annen forbauset fyr ;)

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg desse på Stranda for to timer siden. Kjørte på ferga som går til gravaneset, og måtte s¨klart følge etter. Tok en del bilder som jeg kan legge inn senere. Var bl.a. mange ferarrier, tvr, lamborghini, porscher, lotuser og annen snacks. Sikkert 20 biler totalt.

Filmet også en liten snutt. Stemmer at det var Furball 5000.

1984 Volvo 360 2.0

1993 BMW 318is

1991 MB 190E 2.3 Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider