snoten Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Heisann! :) Vurderer å kjøpe meg en 94-95 3-serie, men har et par spørsmål til dere som har litt peil. Er en del som sier BMW er dyrt å ha på verksted, vedlikehold ol. - er det noe sannhet i dette eller de på ganske lik linje med andre bilmerker? Jeg tenker da på normal kjøring, ikke typisk ungomds/råne-kjøring. Hvor langt kan man gå utifra at en 3-serie går uten masse problemer om den blir tatt vare på - km stand altså, til sammenligning pendlet min far frem og tilbake til Oslo hver dag i 2 år med en renault, og med den ble det såpass mye problemer etter å ha rundet 200.000km at den ble for dyr i drift. ALLE typer råd og evt. frarådninger tas imot med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 sån jeg ser på det da er at alle biler er det noe tull med bare spørs hvor godt di er tatt vare på. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Synes ikke at det er noe dyrere å ha BMW på verksted enn feks volkswagen. Får billige deler fra blant annet koed. Hvor lenge bilen holder kommer helt ann på den personen som har bilen. Kjører man bilen relativt pent, aldri gir motoren bank på kald motor og slikt. Skifter alt av olje,filter osv regelmessig så holder det som regel lenge. Kjenner til flere som har 3 serie som er gått godt over 200000km uten større problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg