Gå til innhold

bilder: Speed Festival, Vålerbanen (23-24. juni)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

etterlyser bilder av orange sileighty på trynet i sandfella :cool:

Har film, men fikk ikke tatt bilder :/

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått/synd med den flekk-rosa S13'n som rulla i sandfella. Overhørte faren hans og naboen på tribuna. Hadde visst brukt "et par hundre tusen på motor og en del på bilen ellers", og så ble det plutselig bilcrossbil av det. Skulle egentlig til lakkering neste uke, men det ble plutselig utsatt. :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått/synd med den flekk-rosa S13'n som rulla i sandfella. Overhørte faren hans og naboen på tribuna. Hadde visst brukt "et par hundre tusen på motor og en del på bilen ellers", og så ble det plutselig bilcrossbil av det. Skulle egentlig til lakkering neste uke, men det ble plutselig utsatt. :D

et par hundre tusen er og dra i litt, men det har gått med mye penger på bilen til Marius, han kjører muligens pro neste runde i Powerdrift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har det med å ta i litt ;)

Bilen blir retta, og lakkert.. :crazysant:

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har det med å ta i litt ;)

Bilen blir retta, og lakkert.. :crazysant:

Var deg ja. Åssen føltes det å rulle? Det var flere enn faren din som reagerte sterkt på hvor lang tid det gikk før noen kom til for å hjelpe.:zzzz: På toppen av det hele var 50-80% av de som løp fotografer. Gliste litt da det kom kjørende en bil hvorpå det velta ut en fyr med MAX Power t-skjorte som småløp over banen. Tror han bannet og svor mens han spurte seg selv hvor han var mens MesS brakk staven. :D

Jeg gadd ikke kommentere akkurat det, men jeg ba far din og kameraten hans ta det opp med ledelsen. For meg så det ut som frikjøring, men det burde vel vært noen flaggvakter der for det? :confused:

Så.. var det tid for bilder. Ble ikke så mange pga nytt kamera og en del bilder som ikke ville ut av skap-minnebrikken min.

Det var dette hersens nettinggjerdet da...

nikko1_400.jpg

nikko2_400.jpg

nikko3_400.jpg

nikko3cone_400.jpg

*kremt*

lilleulv_400.jpg

Mvh. Papa Razzi :cool:

"jeg tok bilder av masse fine damer med store linser og videokameraer"

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hello:

Nesten kjendis jo *glis*

EDIT: den var jo skrekkelig flatterende den derre refleksvesten :wonder:

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider