nomix Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hva medfølger i så fall? Virker som et bra tilbud om det er som kit, i alle fall. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Originallinsa 18-55. Minnekort med plass til ca. 200 bilder, men det går jo an å byttes ut. Tatt mindre enn 1000 bilder med det, og er ikke mer enn ca 2mnd gammelt. Mer vet jeg ved neste PM :) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Håper det er greit å låne tråden litt? ;) noen som har Nikon D 40 , noen synspunkter på det kamera? har en tendens til å miste eller ødelegge ting.. så lurer på å kjøpe et slikt.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 pacecar: Jeg skal kjøpe meg Nikon D40 i dag på Japanphoto:) Jeg kan gi deg nermere tilbakemelding på førsteintrykket senere. http://shop.japanphoto.no/ Visst du går inn og ser på D40 der, så har de det til 4499,- Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Håper det er greit å låne tråden litt? ;) noen som har Nikon D 40 , noen synspunkter på det kamera? har en tendens til å miste eller ødelegge ting.. så lurer på å kjøpe et slikt.. pacecar: Jeg skal kjøpe meg Nikon D40 i dag på Japanphoto:) Jeg kan gi deg nermere tilbakemelding på førsteintrykket senere. http://shop.japanphoto.no/ Visst du går inn og ser på D40 der, så har de det til 4499,- Husk at D40 er avhengig av objektiver med innebygget fokusmotor for å ha autofokus. Dette fordi kamerahuset ikke har fokusmotor som på de større kameraene. Utover dette tror jeg D40 er et meget godt kamera. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hva medfølger i så fall? Virker som et bra tilbud om det er som kit, i alle fall. :) kit ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Håper det er greit å låne tråden litt? ;) Nei vettu hva :P hehe, går nok bra det vettu ;) ;) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Nå har jeg kjøpt meg D40, og er storfornøyd:) Det er en 18-55mm linse som følgte med, og jeg har også prøvd det med en 18-70mm som jeg lånte av en kamerat. Jeg har ikke lært meg så mye med det enda, men jeg synes allerede at det er et supert kamera til en billig penge:) Jeg kjøpte det med forsikringen som de har på Japanphoto. Denne kostet 649,- og dekker skader for 4 år. Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Da var kameraet i hus :D Takk til alle, ikke minst frøkna jeg kjøpte det av =) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 ;) jeg bare venter på mandagen.. da skal man på nikon-jakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Får da håpe penga er inne før den tid da :) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Da var kameraet i hus :D Takk til alle, ikke minst frøkna jeg kjøpte det av =) Grattis! Hvilket ble det? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei! Etter å ha lest tråden å lest mellom linjene finner jeg ut at hun har handlet Andette sitt gamle? :) EOS 400? Mvh Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Sklir litt fra topic, men hvordan sjekker du hvor mange bilder som er tatt? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Får da håpe penga er inne før den tid da :) tar visst et døgn ifølge rykter, men er ikke SÅ stress :P bare snart.. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg