Viva_ Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Grattis! Hvilket ble det? Thanks!:) Canon EOS 400D :D Så nå SKAL jeg til Rudskogen. Men først prøve-fotografere Boraen til nabo'n :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Sklir litt fra topic, men hvordan sjekker du hvor mange bilder som er tatt? Det kan man se ved å trykke på info-knappen på kameraet når du ser på bildene. Kan også sees på bildenavnet når du legger inn på dataen. F.eks, på Canon vil det komme IMG_xxxx, som da er hvilket bildenr. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 tar visst et døgn ifølge rykter, men er ikke SÅ stress :Pbare snart.. ;D Åssen går det med letinga da? :) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Åssen går det med letinga da? :) skeptisk.. nå har jeg satt på mer hår på hodet i stedet.. hah :p venter til neste lønning.. noen som har tips til nikon-kamera da? (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 skeptisk.. nå har jeg satt på mer hår på hodet i stedet.. hah :pventer til neste lønning.. noen som har tips til nikon-kamera da? (a) Synes du prioritere feil her :P Burde vel finne et som passer til objektivene? Eller har du sjekka om de passer til alt? :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 jeg skal sjekke litt :P nå må jeg høre med far hva han virkelig har også.. altså, hva som passer til hva.. :P ting tar tid, jeg er treig :P :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hvis det er gamle objektiver så er de neppe full tilpasset digital bruk, mtp lysmåling og denslags, men bortimot alle Nikon-objektiver vil passe i fatningen. Hvis du skal ha autofokus må du som sagt være obs dersom du sikler på et D40-hus. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Døpt om tråden til "Speilrefleks-tråden" Tilfelle andre kunne trengt hjelp med kamera generelt =)=) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Døpt om tråden til "Speilrefleks-tråden" Tilfelle andre kunne trengt hjelp med kamera generelt =)=) Ikke dumt "Johannes". Mener å huske en speilreflekstråd fra et snaut år tilbake. Øyvind Ryengs "Oh snap - jeg er blitt speilreflekseier" eller noe sånt, men den er kanskje historie nå. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Go for it, har selv 400D og er nybegynner... Funker helt flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 nevermind.. leste bare førstesida jeg. :D sent på kvelden her ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Nybegynner med nytt kamera her også, kjøpte eos 350d via komplett for 2 dager siden. Henger fortsatt igjen på automatisk innstillinger her, har ikke fått til så mye manuelt ennå :) Lykke til :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Må si meg veldig fornøyd med mitt Eos350D. God kamera til en god pris. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Etter snart 1000 bilder må jeg si meg storfornøyd! Men lurer på, er det smartest å kjøpe 2gb eller 4gb minnekort? :] ~ Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Etter snart 1000 bilder må jeg si meg storfornøyd! Men lurer på, er det smartest å kjøpe 2gb eller 4gb minnekort? :] ~ 4 gb... Jeg kjøpte 2 gb til mitt eos 350, og bruker det opp veldig fort. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg