DevilsTower Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hei. Kjøp Canon EOS 350D. Kjempe kamera, like bra som 400D, bare litt billigere. 70-200mm'en som DevilsTower funker fint med 350D, må bare "trene" litt. Men som sagt, Canon 350D er det kamera du får mest for pengene. Jeg ser ingen vits til og "bare" legge på en tusenlapp for en 400D. Bruk heller de 1000 på noe annet kult. Send meg en PM eller noe om du trenger hjelp meg kamera. Driver proffesjonelt med foto, og har jobbet i fotobutikk ;) Gjør det vel ikke :O Får opp errormeldinger hele tiden når jeg har på det objektivet! :O Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Moore, du kan kanskje hjelpe meg litt? :D Skal hamstre inn masse nytt utstyr nå tenkte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Angående 350D er jeg enig med Moore... Bruker selv dette... kommet meg opp på ett nivå som er litt mere enn hobby relatert og det som jeg merker det stopper ved nå er linser, ikke selve kamerahuset... Skal jeg investere i noen ny linse nå så blir det den Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM. Aldri hørt om folk som har hatt problemer med denne på 350D? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Jeg trenger hjelp! Skal ha meg nytt objektiv og stativ.. Skal vente med makrolinse, så trenger en med litt mer zoom enn den jeg har. :] Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Av stativ så kan jeg anbefale velbon sherpa 600r stativet. Bruker dette selv, og er godt fornøyd. Solid stativ. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328535 Når det kommer til objektiv så kommer det ann på hva du skal bruke det til. Trenger du stor zoom faktor, vil du ha vidvinkel, trenger du stabilisering osv osv... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Da har jeg kommet til den konklusjon at jeg trenger et objektiv med mer zoom! Hjelp?!?! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Da har jeg kommet til den konklusjon at jeg trenger et objektiv med mer zoom! Hjelp?!?! Bruttern som er Canon-mann er fornøyd med denne: http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d10547&plid=10547 Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hepp, nå står det mellom mint condition 30D for 4500 + frakt (selges av en rik kar) eller 40D for 9500 + frakt. Hmmmm. Kjøper jeg 30D'n tar jeg med enten Canon 10-22mm, Canon 17-40L eller 580EX og en eller annen short-range linse. Ka dokker tru? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Er ikke så mye forskjell på 30D og 40D at jeg hadde giddi å betalt 5000 mer tror jeg, da hadde jeg nok heller kjøpt noe ekstra utstyr ja:) Av de to linsene hadde jeg helt klart tatt 17-40, men ville aller helst hatt 16-35(pga blenderen) men den er jo litt dyr da:) Greit å ha en ekstern blitz også, den innebygde er litt mongis. Jeg er ingen ekspert på fotoutstyr, men det er hvertfall det jeg mener da:) Og til deg som skal ha zoomlinse: Jeg ville aller helst kjøpt 70-200 f/2,8L IS USM, på andreplass kommer 70-200 f/2,8L USM og på tredjeplass kommer 70-200 f/4, tror ikke jeg ville kjøpt denne selv, jeg ville hvertfall ikke kjøpt noe dårligere. Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Bruttern som er Canon-mann er fornøyd med denne: http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d10547&plid=10547 Har sånn selv, veldig bra objektiv. Men... Kjøp med IS! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Min 70-200 selges muligens til rett pris ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Min 70-200 selges muligens til rett pris ;) Pris? Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har sånn selv, veldig bra objektiv. Men... Kjøp med IS! Da koster det 3500 kroner mer. Men billedstabilisering er ikke dumt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Pris? Alt for mye ;) Den holdes av til Torgeir hvis den selges. Jeg har 70-300mm + polarfilter hvis du fortsatt er interessert i det, kan ta det med hvis jeg drar på DriftGP 30/09. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 I første rekke, skulle jeg hatt et rimelig objektiv. Ettersom pengesekken ikke er så veldig stor om dagen. Så prisklassen 6000+ blir litt mye, men er det verdt å bruke så mye penger? Når det kun er til øvelse i første omgang.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg